کد خبر: ۸۲۶۱۲
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۴
زاهدان - وزیر کشور گفت: با توجه ویژه رئیس جمهور به سیستان و بلوچستان امیدواریم پیگیری مصوبات سفر به استان نتایج بسیار خوبی را در آینده نزدیک برای منطقه رقم بزند.

به گزارش آرانیوز:به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، احمد وحیدی با اشاره به اینکه مصوبات سفر رئیس جمهور در بحث آب، کشاورزی، آموزش و پرورش و راه در سفر به سیستان و بلوچستان بررسی شد، اظهار داشت: با توجه به توجه رئیس جمهور به سیستان و بلوچستان امیدواریم پیگیری مصوبات سفر ایشان به استان نتایج بسیار خوبی را در آینده نزدیک برای منطقه رقم بزند.

وزیر کشور گفت: پس از چندین بازدید از شمال سیستان و بلوچستان نشستی با فرمانداران و استاندار برگزار و مصوبات سفر رئیس جمهور و منابعی که برای این کار اختصاص داده شده بود بررسی شد. در این نشست در رابطه با اینکه مصوبات سفر و منابع آن چگونه به بهترین شکل ممکن هزینه شود تا نقشی در توسعه سیستان و بلوچستان داشته باشد گفت‌وگو شد.

وی با اشاره به سفر خود به کشور پاکستان بیان کرد: سفر بسیار خوبی داشتیم؛ پاکستان کشور مهم و همجوار ماست و ما باید روابط توسعه‌ای بیشتری را با این کشور در ابعاد اقتصادی و مسائل مرزی داشته باشیم.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار