کد خبر: ۸۲۴۵۴
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۷
هیرمند - رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: ارتش در کنار حفظ امنیت در مرزهای کشور به خوبی مسئولیت‌های اجتماعی خود را به ویژه در زمینه بیماری کرونا و محرومیت زدایی انجام داده است.

به گزارش آرانیوز:سرلشکر محمد باقری پیش از ظهر دوشنبه در آئین بهره برداری از طرح آبرسانی ارتش به ۱۸ روستای شهرستان هیرمند که با حضور امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش، سرهنگ خلبان ولی رحمانی فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی نیروی زمینی محوری ارتش و مسئولان استانی، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای امنیت اظهار داشت: افتخاری است برای ما که در کوران انجام مأموریت‌های امنیتی و نظامی، ارتش قهرمان چنین مسئولیت‌های مهمی را بر عهده گرفته و به انجام می‌رساند.

وی افزود: نیروهای مسلح و به ویژه ارتش وظیفه خود می‌داند که هر آنچه در توان دارد از جمله تجهیزات مهندسی، تجهیزات بهداشت و درمانی، امکانات ترابری و متخصصین و نیروی انسانی توانمند را به کمک خدمت به مردم به کار گیرد و در اینگونه طرح‌های محرومیت زدایی پیش قدم باشند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران مسئولیت سنگینی در دفاع از مرزهای کشور، تمامیت ارضی و به خصوص در همین منطقه در مرزهای مشترک با کشور افغانستان را بر عهده دارد اما در کنار این مسئولیت که به خوبی و با اطمینان و آرامش و استحکام در حال انجام آن است چنین مسئولیتی را بر عهده گرفته است.

وی با بیان اینکه نیروی زمینی ارتش طی سال‌های اخیر توانسته در مساله محرومیت زدایی و مقابله با بیماری کرونا و هر آنچه که از دستش بر می‌آید به مردم کمک کند که این امر جای قدردانی دارد، گفت: حقیقتاً مساله آب جز مهم‌ترین مسائلی است که نیاز اولیه مردم در سیستان و بلوچستان است و خدا را شاکریم که طرح آبرسانی به این مناطق به نتیجه رسید و مردم زیادی از این نعمت الهی بهره مند شدند.

سرلشکر باقری ادامه داد: مسئولان کشور در مرکز به صورت شبانه روزی پیگیر حقآبه کشور از کشور همسایه هستند و رفت و آمدهای مکرر برای این امر در جریان است و به زودی به نتیجه خواهد رسید.

وی با بیان اینکه بیمارستان منطقه هیرمند نیز که دغدغه فرماندار شهرستان زابل است توسط ارتش اجرایی خواهد شد، ادامه داد: ارتش این بیمارستان را تجهیز خواهد کرد و این پروژه به زودی بهره برداری خواهد شد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه همه ما معتقدیم که برکت کار ما به این است که برای مردم و مورد رضایت مردم باشد رضایت خداوند را نیز به همراه خواهد داشت، افزود: محرومین و مستضعفان ولی نعمتان ما هستند و یادمان نمی‌رود که امام راحل فرمودند یک موی مردم به همه سرمایه داران، مستکبران و برخوردارانی که انتظارات بسیار زیادی از حکومت دارد می‌ارزد و ارزش بیشتری دارد.

وی افزود: امیدواریم همه فرماندهان و کارکنان ارتش سلامت باشند تا بتوانند خدمات بیشتری را در زمینه دفاع و امنیت کشور و محرومیت زدایی فعالیت داشته باشند.

سرلشکر باقری با بیان اینکه بحث تجارت در این منطقه را با همکاری مسئولان کشوری دنبال می‌کنیم، گفت: این امر را به مسئولان دولتی تاکید می‌کنیم و هر کمکی که از دست ما بر بیاید را انجام خواهیم داد.

وی ادامه داد: تمام توان خود را به کار می‌گیریم تا چهره محرومیت از جای جای ایران از بین برود.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار