کد خبر: ۸۲۴۲۴
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۸
بوشهر- معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: ۱۴ هزار دانش‌آموز بوشهری در اردوی مجازی راهیان نور از طریق شبکه آموزشی شاد شرکت می‌کنند.

به گزارش آرانیوز:، علی غضنفری صبح سه‌شنبه در آئین افتتاحیه اردوهای مجازی راهیان نور اظهار داشت: برای استمرار انقلاب اسلامی در برابر هجمه‌های فرهنگی دشمن، ترویج فرهنگ شهادت و ایثارگری بهترین راه است.

وی با بیان اینکه جزیره خارگ نماد مقاومت پایداری و استقامت ایران است و افزود: خارگ فقط یک جزیره نبود یلکه از آن جزیره استراتژیک می‌توان به عنوان جبهه‌ای ملی برای دفاع از خاک و ناموس میهن یاد کرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر اظهار کرد: دشمن با هدف قطع صادرات نفت و ضربه زدن به اقتصاد ایران اسلامی این جزیره را بمباران کرد اما با رشادت و حماسه آفرینی و مقاومت مردم حتی یک لحظه نیز صادرات نفت متوقف نشد.

غضنفری عنوان کرد: برای پیشرفت و توسعه انقلاب اسلامی هر کجا و هر زمان که نیاز به حضور مردم ولایت‌مدار در صحنه باشد، شاهد وقوع حماسه‌های مختلف بوده‌ایم.

راهیان نور فرصت فرهنگی تبلیغی است

رئیس آموزش و پرورش منطقه خارگ با بیان اینکه اردوی راهیان نور سند پر افتخار آموزش و پرورش است، گفت: تلاش می‌شود تا هر سال این سند رنگ بهتری را در تعهد به آرمان‌های شهدای والامقام و امام شهیدان به خود گیرد.

فاطمه ندیم زاده اظهار کرد: موضوع اردوهای راهیان نور در واقع یک فرصت فرهنگی و تربیتی است که دانش‌آموزان از طریق آن می‌توانند با دستاوردهای دوران دفاع مقدس آشنا شوند و تجربه ارزشمندی را بدست آورند.

وی افزود: اردوی راهیان نور تأثیر بسزایی بر روی دانش‌آموزان و فرهنگیان در راستای تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب و امام امت و شهدای هشت سال دفاع مقدس دارد.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار