کد خبر: ۸۲۲۹۱
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۸
سنندج- رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: فعالیت جریان انقلابی و جوانان نخبه می تواند بهترین فرصت در راستای توسعه کردستان باشد.

به گزارش آرانیوز:حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی روز یکشنبه در دیدار با استاندار کردستان در سنندج اظهار کرد: ما انتظار داریم که از فعالیت‌های فرهنگی و دینی سازمان تبلیغات اسلامی در کردستان حمایت شود.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در راستای جهاد تبیین، اظهار داشت: امروز دشمن بیش از گذشته با توطئه‌های مختلف، به ویژه در حوزه جنگ روانی و رسانه‌ای در پی همراه کردن افکار عمومی است.

حجت‌الاسلام قمی افزود: وظیفه و رسالت جهاد تبیین بر عهده همه دستگاه‌ها و بیش از همه بر عهده سازمان تبلیغات است و حالا که فشار روانی و رسانه‌ای در دستور کار دشمن قرار دارد، با همه توان در این بخش ورود کرده و از همه ظرفیت‌های در اختیار بهره خواهیم گرفت.

وی اظهار کرد: خوشبختانه فضای جدید و خوبی در کردستان شکل گرفته و همه به این فضای جدید امیدوار هستند لذا فعالیت جریان انقلابی و جوانان نخبه می‌تواند بهترین فرصت در راستای توسعه کردستان باشد.

وی ضمن تقدیر از خدمات حجت الاسلام حاتمیان در زمان تصدی مدیرکلی تبلیغات اسلامی کردستان، عنوان کرد: انتظار داریم که در زمان مسئولیت حجت الاسلام رازیانی نیز از فعالیت‌ها و برنامه‌های سازمان حمایت شود.

در این نشست رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور، حجت الاسلام رازیانی را به عنوان مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان معرفی کرد و از خدمات حجت الاسلام حاتمیان تقدیر کرد.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار