کد خبر: ۸۱۱۹۳
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۸
گرگان- فرماندار بندرگز گفت: ۵۱۷ طرح عمرانی، تولیدی و اشتغالزایی با اعتبار ۹۸۶ میلیارد ریال در شهرستان بندرگز طی دهه فجر افتتاح و یا کلنگ‌زنی می‌شود.

به گزارش آرانیوز:صابر حسن پور ظهر یک شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: ۵۱۷ طرح عمرانی، تولیدی و اشتغالزایی با اعتبار ۹۸۶ میلیارد ریال در شهرستان بندرگز طی دهه فجر افتتاح و یا کلنگ‌زنی می‌شود.

فرماندار بندرگز افزود: از این تعداد پروژه ۴۰ پروژه با اعتبار ۷۱۰ میلیارد و ۶۷۰ میلیون ریال عمرانی بوده که ۳۴ پروژه از آن به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی بیان کرد: ۴۷۸ پروژه اقتصادی و اشتغالزا با اعتبار ۲۷۵ میلیارد و ۶۸۰ میلیون ریال آماده شده که در مجموع برای ۵۱۲ نفر اشتغال ایجاد می شود.

حسن‌پور به برخی از پروژه ها اشاره کرد و گفت: سه طرح در جهاد کشاورزی با اعتبار دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان افتتاح شده که شامل احیای قنوات، سامانه آبیاری نوین و آب بندان است.

فرماندار بندرگز اضافه کرد: در پروژه اشتغالزایی و تولیدی یک واحد تولیدی سورت و بسته بندی میوه با اعتبار ۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال و با اشتغال زایی ۲۰ نفر افتتاح می شود.

وی گفت: همچنین اقامتگاه بوم گردی در وطنا با اعتبار ۳۰۰ میلیون تومان افتتاح خواهد شد.

افتتاح کارخانه بسته بندی با اعتبار یک میلیارد تومان و اشتغالزایی ۳۰۰ نفر از از دیگر پروژه های قابل افتتاح این شهرستان بود که حسن پور به آن اشاره کرد.

همچنین رئیس شورای هماهنگی تبلیغات شهرستان بندرگز هم گفت: ۲۲۰ برنامه فرهنگی طی دهه فجر در بندرگز پیش‌بینی شده که ۵۰ برنامه آن شاخص است.

حجت الاسلام مجید حسین پور بیان کرد: زنگ انقلاب، کاروان سلامت، نمایشگاه کتاب دهه فجر، رژه خودرویی، برنامه ۱۰ شب ۱۰ مسجد، جشن طلوع نور و جشن انقلاب، ویزیت رایگان و گردهمایی مداحان و ستایشگران از دیگر برنامه ها است.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار