کد خبر: ۸۱۱۱۴
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۷
بوشهر- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: مردم از عملکرد وزارت نفت در زمینه اشتغال نیروهای بومی استان بوشهر ناراضی هستند و باید نسبت به این وضعیت پاسخگو باشد.

به گزارش آرانیوز:آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های امروز نماز جمعه بوشهر با گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: طی ۴۳ سال گذشته دشمنان توطئه‌های فراوانی را به طرق مختلف برای ضربه زدن به این نظام و انقلاب داشته‌اند.

وی با اشاره به تهاجم نظامی، فرهنگی، امنیتی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی علیه کشور خاطرنشان کرد: این مردم همیشه در صحنه حضور داشته و از این نظام و انقلاب دفاع کردند و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب هستند.

امام جمعه بوشهر خواستار برگزاری باشکوه مراسم دهه فجر شد و ادامه داد: در این فرصت باید همه تلاش کنیم که خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی به خوبی به مردم معرفی شود.

وی به مشکل بیکاری جوانان استان بوشهر اشاره کرد و ادامه داد: بر اساس آمار مسئولان ۱۵ درصد نیروهای پارس جنوبی بومی هستند و سهم ۵۰ درصدی محقق نشده است و مردم این استان از سهم خود محروم مانده‌اند.

آیت‌الله صفایی بوشهری با تاکید بر اینکه مسئولان وزارت نفت باید پاسخگوی این ظلم در حق جوانان بومی استان بوشهر باشند افزود: متقاضیان اشتغال در تأسیسات پارس جنوبی دارای مدارک تحصیلی لازم هستند و مهارت مورد نیاز را آموخته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: از مسئولان وزارت نفت تقاضا می‌شود نگاه ویژه به استان بوشهر داشته باشند، اگر بخواهند اینگونه عمل و مردم استان محروم کنند باید تدبیر دیگری صورت بگیرد.

صفایی بوشهری، تهیه نان مورد استفاده صنایع پارس جنوبی از دیگر استان‌ها را مورد اشاره قرار داد و خاطر نشان کرد: چرا نان مورد استفاده نیروهای صنایع پارس جنوبی از دیگر استان‌ها تهیه و وارد می‌شود درحالی که در استان بوشهر می‌توان این ملزومات تهیه کرد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، با بیان اینکه مردم این استان در رابطه با عملکرد وزارت نفت در این موضوع شدیداً گلایه دارند تأکید کرد: وزیر نفت باید هرچه سریعتر با انتقال نماینده ویژه به استان بوشهر مشکلات یاد شده را بررسی و اصلاح کند.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار