کد خبر: ۸۰۸۷۳
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۲
قزوین- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: برنامه‌های دهه مبارک فجر با سمت و سوی امیدآفرینی و تعالی ارزش‌های دینی برگزار خواهد شد.

به گزارش آرانیوز:حجت‌الاسلام غلامحسن شهسواری بعد از ظهر شنبه در ستاد برنامه ریزی دهه مبارک فجر که در استانداری قزوین برگزار شد اظهار کرد: هم اکنون برنامه ریزی مناسبی برای بزرگداشت دهه مبارک فجر و یوم الله ۲۲ بهمن انجام شده و امیدواریم با مشارکت مردم شاهد برگزاری با شکوه برنامه‌ها باشیم.

وی با بیان اینکه ۲۵ کمیته برای برگزاری برنامه‌های دهه فجر در استان قزوین تشکیل شده است، افزود: برنامه‌هایی دهه مبارک فجر با سمت و سوی امیدآفرینی و تعالی ارزش‌های دینی برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین اضافه کرد: برنامه‌های دهه مبارک فجر باید با نوآوری و ابتکار همراه باشد تا در سایه ارزش‌های دینی شاهد اثربخشی بهتر برنامه‌ها باشیم.

وی عنوان کرد: باید از فرصت دهه مبارک فجر برای تبیین دستاوردهای دهه مبارک فجر و تبیین و همچنین بازخوانی اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی استفاده کرد.

حجت‌الاسلام شهسواری اضافه کرد: برنامه‌ها با هدف تبیینی و تحلیلی و با مشارکت همه گروه‌ها در سطح استان اجرا خواهد شد و نباید اجازه دهیم گروهی خاصی این دهه را مصادره کند.

وی در پایان رویکرد مردمی در دهه مبارک فجر را یک اصل دانسته و عنوان کرد: در این دهه باید تبیین گام دوم انقلاب نیز در دستور کار قرار بگیرد.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار