کد خبر: ۸۰۲۸۴
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۲
شیراز - مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: یکی از راهکارهای عملیاتی و ارزشمند ایجاد تحول در آموزش و پرورش استان استفاده از ظرفیت فرهنگیان جوان است.

به گزارش آرانیوز:محمد خلیل عسکری در نشست هم اندیشی فرهنگیان جوان استان فارس گفت: از سال ۹۵ به فکر این بودیم تا با شناسایی ظرفیت‌های بی نظیر جوانان در آموزش و پرورش به سیستم تعلیم و تربیت کمک کنیم.

او افزود: سال ۹۷ که بیانیه گام دوم انقلاب صادر شد اولین مجموعه و استانی بودیم که در راستای حمایت از این بیانیه تشکل‌ها و جلسات مختلفی را با محوریت اجرای سند تحول بنیادین برگزار کردیم.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس عنوان کرد: مدیریت در طراز انقلاب اسلامی و کارجهادی و گروهی از محورهایی بود که در جلسات هفتگی با فرهنگیان جوان در سنوات قبل دنبال شده است.

عسکری خاطرنشان کرد: انتصاب مشاور جوان در اداره کل میتواند پل ارتباطی خوبی را با فرهنگیان جوان در راستای استفاده از ظرفیت بی نظیر این قشر خلاق برقرار کند.

او گفت: در صدد هستیم دوره‌ها آموزشی مختلفی را با استفاده از ظرفیت‌های موجود در راستای توانمند سازی نیروهای جوان در راستای اجرای سندتحول بنیادین و بیانیه گام دوم انقلاب برگزار کنیم.

عسکری بیان کرد: در کمیته انتصابات براساس مدارک تحصیلی و مهارتی و به اقتضای نیازهای متفاوت شهرستان ها از وجود پر برکت جوانان در مسایل مدیریتی و اجرایی بهره خواهیم گرفت.

او افزود: سعی کرده‌ایم در این مدت کوتاه با اراده‌ای قوی و در چارچوب دستورات ستاد ملی کرونا مدارس را فعال کنیم تا دانش اموزان از آموزش های حضوری بی بهره نشوند.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: باید فرایند شناسایی فرهنگیان جوان و انقلابی ادامه دار باشد تا با چتری گسترده تر به دنبال اجرایی کردن بیانیه گام دوم انقلاب باشیم.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار