کد خبر: ۸۰۰۶۸
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۸
شیراز- معاون پارلمانی و امور مجلس ریاست جمهوری گفت: شهدا به خصوص سپهبد شهید قاسم سلیمانی بهترین الگو برای نسل جوان و آینده ساز کشور هستند.

به گزارش آرانیوز:محمد حسینی شامگاه چهارشنبه در حرم مطهر شاهچراغ (ع) و مراسم سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) بیان کرد: حضرت فاطمه زهرا (س) به قدر در تاریخ اسلام اثر گذار بودند که ایشان همواره در طول تاریخ اسلام در تمامی زمان‌های حساس حضور پر رنگ و اثرگذاری داشت.

وی اضافه کرد: شهادت ایشان ادامه دهنده مسیر تعالی و اسلامی است و باید این روحیه در میان تمام آحاد جامعه باشد که در مسیر تعالی و اسلام قرار گرفت تا بتوان جامعه اسلامی را به هدف اصلی خود نزدیک کرد.

حسینی ادامه داد: با توجه به ایامی که در آن قرار گرفته‌ایم باید به این موضوع اشاره کرد که شهید سلیمانی الگوی نسل جوانان ایران در گام دوم انقلاب باید قرار بگیرد و هرچه بیشتر از این شهید شاخص شناخت وجود داشته باشد می‌توان بهتر در مسیر بصیرت قرار گرفت.

وی ادامه داد: شهید سلیمانی به قدری مجذوب در ولایت بود که تمامی آحاد جامعه و حتی منطقه خاورمیانه به یاد این شهید والا مقام بودند و باید تمامی رسانه‌ها و فرهنگوران این شهید را به جهان معرفی نمود این در حالی است که مقام معظم رهبری نیز جملات ویژه ای در خصوص این شهید بزرگوار بیان کرده‌اند.

به گفته این مقام مسئول شهید سلیمانی از جمله نخبگان سیاسی و رزمی پس از انقلاب بود و این شهید بزرگوار زمانی که در کنار هم‌رزمان خود قرار میگرد همچون یک سرباز برای ولایت جنگید و در جبهه مقاومت همچون ستاره‌ای درخشید.

حسینی معتقد است: تنها وجه سیاسی و رزمی شهید سلیمانی این شهید را ممتاز نمی‌کرد بلکه تعاملات اجتماعی و مذهبی این شهید موجب شد قاسم سلیمانی در میان قلوب تمامی آحاد مردم یک اسطوره باشد.

معاون پارلمانی ریاست جمهوری ادامه داد: شهید سلیمانی مرد میدان و مرد سیاست بود این در حالی است که برخی وعده می‌دادند زبان تعامل با جهان را بلد هستند اما هیچ چیزی عاید مردم نشد اما شهید سلیمانی بدون ادعا با سران کشورها و قبایل پای میز مذاکره نشست و پیروز این میدان نیز بود.

این فعال سیاسی متذکر شد: شهید سلیمانی فارغ از نکته‌های سیاسی تلاش کرد تا جایگاه اسلام را در منطقه درخشان و مورد توجه تمامی افراد قرار بگیرد.

حسینی در ادامه در خصوص فعالیت‌های دولت نیز یادآور شد: با توجه به مشکلاتی که در کشور پس از بارندگی‌های اخیر روی داده از این رو کارگزاران انقلاب در کنار مردم قرار گرفته و با حضور در منطقه به دنبال برطرف کردن مشکلات مردمی اند این در حالی است که نماینده رئیس جمهور نیز به استان فارس سفر کرده تا مشکلات مردمی را احصا و کاهش دهند.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار