کد خبر: ۸۰۰۴۳
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۱
قرچک- فرماندار قرچک از اجرای عملیات تکمیل چندین پروژه عمرانی در شهر و روستا ویژه دهه مبارکه فجر خبر داد.

به گزارش آرانیوز:بهمن خطیبی پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه شورای معاونین فرمانداری قرچک گفت: در ایام الله دهه فجر امسال، با افتتاح و کلنگ‌زنی چند پروژه عمرانی، صنعتی، رفاهی، آموزشی و … بار دیگر دستاوردهای انقلاب به نمایش گذاشته خواهد شد و برای تحقق بهتر این موضوع ادارات بایستی امور مربوط به پروژه‌ها را تسریع دهند.

وی افزود: مردم امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند خدمت صادقانه و شبانه‌روزی هستند و این نیز میسر نمی‌شود مگر با داشتن روحیه جهادی که خداوند را شاکریم در شهرستان این نقطه قوت در اکثر مدیران وجود دارد.

نماینده عالی دولت در قرچک ادامه داد: امیدواریم با عزم دولت، بتوانیم تا پایان سال بخشی از مشکلات اساسی شهرستان در حوزه‌هایی همچون حمل و نقل، توسعه راه‌ها و ایمنی آنها، مسکن، بهداشت و درمان، آموزش و پرورش، رونق تولید و … مرتفع شود.

وی گفت: به منظور پیشگیری حداکثری از شیوع سویه «اُمیکرون»، تمامی ادارات به فراخور وظیفه بایستی مصوبات ستاد مدیریت کرونا را پیگیری و اهداف و برنامه‌های تعیین شده را به نحو شایسته عملیاتی کنند.

خطیبی گفت: در راستای افزایش رضایتمندی عمومی مردم، کلیه پرسنل ادارات بایستی همچون سابق در خصوص تکریم مراجعین و پیگیری مشکلات آنان تا حصول نتیجه اقدامات لازم را مبذول نمایند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار