کد خبر: ۸۰۰۲۱
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۳
ارومیه - پیکر مطهر چهار شهید گمنام دوران دفاع مقدس همزمان با ایام‌ فاطمیه با استقبال مسئولان و مردم شهید پرور آذربایجان غربی وارد فرودگاه ارومیه شد.

به گزارش آرانیوز:پیکر این شهدای گمنام پس از تشییع برای خاکسپاری به محل‌های تعیین شده در ستاد نیروی انتظامی، لشکر سه حمزه سیدالشهدا، دانشگاه فرهنگیان و یادمان شهید بروجردی در شهرستان نقده انتقال داده خواهند شد.

مراسم تشییع مردمی پیکر این شهدا پس از سال‌ها غربت فردا، پنجشنبه همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در ارومیه برگزار می‌شود.

این شهدای تازه تفحص شده ۲۲، ۲۳ و ۲ شهید ۲۵ ساله هستند که در عملیات‌های کربلای هشت، رمضان و تک دشمن در مناطق شرق بصره و شلمچه به شهادت رسیده‌اند.

به همین مناسبت مراسم شبی با شهدا شامگاه امروز، چهارشنبه در نقاط مختلف ارومیه برگزار خواهد شد و تشییع این شهدای گمنام دوران دفاع مقدس روز پنجشنبه با حضور مردم مؤمن، انقلابی، شهیدپرور و ولایی ارومیه در میدان انقلاب این شهر انجام خواهد گرفت.

آذربایجان غربی دارای ۱۲ هزار شهید دوران دفاع مقدس است که در مناطق مختلف عملیاتی این استان به شهادت رسیده‌اند همچنین شهدایی از سایر استان‌های کشور نیز در این استان به فیض شهادت نائل شده‌اند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار