کد خبر: ۷۹۹۷۷
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۵
شیراز - طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۰۶ بیمار جدید مبتلا به کرونا در فارس بستری شدند اما آمار جان باختگان در این مدت زمان به صفر رسید.

به گزارش آرانیوز:طبق آخرین آمار اعلامی از جانب دانشگاه علوم پزشکی شیراز، با انجام یک میلیون و ۸۴۴ هزار و ۴۸۹ تست تشخیصی مولکولی و تست سریع در آزمایشگاه‌های استان فارس، از ابتدای شیوع بیماری کروناویروس تا صبح روز دوشنبه ۱۳ دیماه، ۵۱۲ هزار و ۴۸۰ بیمار مثبت شناسایی شده است.

با بستری ۱۰۶ بیمار جدید طی ۲۴ ساعت گذشته، هم اکنون ۵۰۹ بیمار مثبت و مشکوک دارای علائم کرونا در بیمارستان‌های استان فارس بستری هستند که از این تعداد، ۸۱ بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی، در بخش‌های ICU، مراقبت‌های ویژه درمانی دریافت می‌کنند.

در ۲۴ ساعت گذشته، هیچ موردی از فوت ناشی از کرونا در استان گزارش نشده و مجموع جان باختگان ناشی از کووید ۱۹ در فارس از ابتدای شیوع بیماری تا کنون، هفت هزار و ۴۱۲ مورد است.

از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون ۵۰۳ هزار و ۲۳۵ هم استانی مبتلا به کووید ۱۹ بهبود یافته که از بیمارستان‌ها ترخیص شده و یا از ایزوله خانگی خارج شده اند.

در حال حاضر مجموع تعداد دوز تزریق شده واکسن کرونا در شهرستان‌های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با احتساب سه دوز، به ۶ میلیون و ۵۹۸ هزار و ۱۰۸ دوز رسیده که از این تعداد سه میلیون و ۲۴۰ هزار و ۹۵۴ دوز نوبت اول، دو میلیون و ۹۲۷ هزار و ۶۱۵ دوز نوبت دوم و ۴۲۹ هزار و ۵۳۹ دوز نوبت سوم واکسن بوده است.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار