کد خبر: ۷۹۸۷۸
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۷
ورامین- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران با تاکید بر وفاق و همدلی مسئولان شهرستانی در خصوص تامین بودجه فرهنگ منطقه گفت: بودجه ای برای رفع نیازهای فرهنگی ورامین در اختیار نداریم.

به گزارش آرانیوز:محمد خراسانی زاده در نشست با اصحاب رسانه ورامین که با حضور حسین نوش آبادی، نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی برگزار شد اظهار داشت: با توجه به آشنایی بنده با خانواده فرهنگ، هنر و رسانه، می‌توان بر مشکلات واقف بود تا به بررسی کامل و جامع آن پرداخت.

خراسانی زاده گفت: بودجه‌ای در اختیار نیست تا بتوان کمک کرد و نیازهای منطقه را برطرف نمود و نباید نگاهتان به اداره کل و وزارتخانه باشد بنابراین خودتان با همدلی و وفاق بر مشکلات غلبه کنیم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران بیان داشت: تلاش بر این است با تخصیص بودجه سفرهای ریاست جمهوری شرایط را برای بازسازی و بهسازی اماکن مهیا کنیم و فرهنگسرای ژولیده از مهمترین دغدغه‌هایی است که در نظر داریم به رفع مشکل آن بپردازیم و باید به اهالی فرهنگ و هنر بازگردد و برای این امر اهالی فرهنگ و هنر در کنار اصحاب رسانه ضمن حفظ حرمت‌ها به کمک کنند تا رفع مشکل کنیم.

وی با بیان اینکه نمایندگان هنر باید حلقه واصله میان فرهنگ و حاکمیت باشند افزود: با استفاده از این اصل و بر اساس ظرفیت‌های قانون اساسی شرایط بهره وری مورد استفاده قرار گیرد.
حاشیه‌ها را از حول انجمن‌ها می‌توان دور نمود تا شرایط برای پیشبرد اهداف مهیا شود و هم اکنون با دست‌های بسته تلاشم جهت ساماندهی امور است تا در حوزه‌های مختلف مشکلات را برطرف نمائیم.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار