کد خبر: ۷۹۸۷۶
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۵
تهران- استاندار تهران گفت: منش سردار سلیمانی به عنوان منشور دستگاه های اجرایی قرار بگیرد.

به گزارش آرانیوز:محسن منصوری عصر شنبه در آئین تکریم و معارفه سرپرست فرمانداری دماوند که با حضور جوهری، معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران، سید احمد رسولی نژاد، نماینده مردم شریف دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام کاظم فتاح دماوندی، امام جمعه شهرستان دماوند، جمعی از مسئولان ادارات و خانواده شهدا و ایثارگران در سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند برگزار شد اظهار داشت: دماوند دارای ظرفیت‌ها و ویژگی‌های مختلف است که باید به آن توجه ویژه شود.

استاندار تهران افزود: در فاصله‌ای که برای برگزاری مراسم حاضر می‌شدم بهترین بهانه را برای محور سخن با توجه به سالگرد حاج قاسم ایشان در نظر گرفتم.

وی گفت: امروز در بیانات رهبری دیدیم که ویژگی‌های این مرد بزرگ را برشمردند و معتقد هستم که این ویژگی‌ها باید منشور ما در دستگاه‌های اجرایی باشد.

منصوری در ادامه عنوان داشت: یکی از ویژگی‌های بارز و مهمی که در دماوند وجود دارد حضور نخبگان و بزرگانی است که در این منطقه وجود دارند و اگر بتوانیم این ظرفیت‌ها را بسیج کنیم سرعت ویژه ای را برای رشد و تعالی دماوند خواهیم داشت.

استاندار تهران در خصوص انتخاب سرپرست فرمانداری دماوند نیز بیان داشت: در این خصوص ۲۵ گزینه برای تصدی فرمانداری دماوند معرفی شده بودند که به هر کدام از این افراد نمره داده شد و با حجت کامل از لحاظ شخصیتی و مدیریتی به این جمع بندی رسیدیم و فرماندار جدید را برای این سمت انتخاب کردیم.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار