کد خبر: ۷۹۸۷۰
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۷
ایلام-استاندار ایلام با اشاره به اینکه رفع محرومیت از هلیلان را با نگاه جهادی پیگیری می کنیم، گفت: بزرگان برای ورود سرمایه گذاران به شهرستان همکاری کنند.

به گزارش آرانیوز:حسن بهرام نیا صبح جمعه در دیدار با جمعی از بزرگان و نخبگان شهرستان هلیلان با تشکر از تلاش‌هایی که برای استقرار این دولت صورت گرفته است، گفت: اینکه استان در مقیاس ملی از نظر مشارکت سومین استان کشور بود نتیجه زحمات همه است.

وی با اشاره به سفرهای گذشته خود به شهرستان هلیلان افزود: مردمان خوب، نجیب، همراه با مسئولان و دلداده به نظام، انقلاب و ولایت که از ویژگی‌های خوب مردم این شهرستان است و من اینها را با حضور در این مناطق لمس کرده‌ام و این ویژگی‌های بسیار عالی ظرفیت بسیار خوبی برای استان است.

استاندار ایلام با اشاره محرومیت این شهرستان از نظر توسعه ادامه داد: البته به برکت نظام اسلامی و توجه حاکمیت این شهرستان هم به عنوان پایلوت محرومیت زدایی انتخاب شده و بنیاد علوی در این شهرستان در حال فعالیت است و بنا داریم با استفاده از ظرفیت این بنیادها از جمله بنیاد مستضعفان و زیر مجموعه آن بنیاد علوی یا دیگر نهادهای انقلابی و با استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی و اعتبارات دولتی بتوانیم یک حرکتی که موجب رفع محرومیت و تحول در اقتصاد و وضعیت شهری و روستایی این شهرستان باشد ایجاد کنیم.

بهرام نیا، رودخانه سیمره را یکی از موهبت‌هایی دانست که نصیب این شهرستان شده است و بیان کرد: بنا داریم با روحیه جهادی و با عزم و اراده‌ی قوی در راستای خدمت با تیم قوی کار را شروع کنیم و تحولی در سطح استان با کمک این تیم به وجود آوریم.

وی گفت: لازمه آن کمک و همراهی مردم برای جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی است که با فراهم نمودن امنیت برای آنان تحولی ایجاد کنیم و با کمک همه شما و به صورت یک زنجیره به هم پیوسته برای توسعه شهرستان هلیلان کمر همت ببندیم که تحولی در شهرستان هلیلان ایجاد کنیم.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار