کد خبر: ۷۹۸۶۳
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۳
کاشان - رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان گفت: ادامه راه شهید سلیمانی در خدمت خالصانه مسئولان در حق مردم خلاصه می شود.

به گزارش آرانیوز:حجت الاسلام مهدی بصیرتی  با اشاره به فرارسیدن ایام شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: شهید سلیمانی نمونه مجسمی از یک مسئول تراز انقلاب اسلامی و یک انسان ولایت مدار بود.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی وجود خود را وقف خدمت به مردم کرده بود، ابراز داشت: شهید سلیمانی در خدمت و احسان به مظلومان اعتقادی راسخ داشت و در راه خدمت به خانواده شهدا سر از پا نمی‌شناخت.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان با اشاره به اینکه ادامه راه شهید سلیمانی در خدمت خالصانه به مردم است، تصریح کرد: مقام معظم رهبری با مکتب نامیدن راه سردار دل‌ها به این شهید عزیز مدالی دادند که نشان دهنده الگو بودن این شهید برای همه نسل‌ها است.

شهید سلیمانی خود را همیشه خادم و سرباز مردم می‌دانست

وی با اشاره به اینکه شهید سلیمانی خود را همیشه خادم و سرباز مردم می‌دانست، خاطرنشان کرد: اخلاق و گفتار و رفتار شهید سلیمانی یک الگوی تمام عیار برای همه مردم است چون با وجود اینکه از نظر نظامی بالاترین درجه را داشت ولی همیشه در خدمت به مردم در تمامی صحنه‌ها حاضر بود و چهل سال از عمر خود را در میدان‌های نبرد گذراند.

حجت الاسلام بصیرتی با اشاره به در پیش بودن ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و ارادت شهید سلیمانی به آن حضرت گفت: شهید سلیمانی منزل خود را در کرمان تبدیل به حسینیه کرد تا در این ایام مراسم عزاداری در آن برگزار شود که این نشان از ارادت قلبی شهید سلیمانی به حضرت صدیقه طاهره (س) است.

وی با بیان اینکه باید قهرمانی همچون شهید سلیمانی برای نسل جدید شناسانده شوند، افزود: در این شکی نیست که دشمن تمام تلاش خود را برای منحرف کردن اذهان به منظور فراموشی نام شهید سلیمانی می‌کند، نمونه آن ترس اینستاگرام از نام و تصویر سردار دل هاست و البته ما نباید اجازه نخواهیم داد که این اتفاق بیفتد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان با اشاره به عمر پربرکت شهید سلیمانی در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی تاکید کرد: شهید سلیمانی به بهترین شکل نشان داد که حفظ نظام از اوجب واجبات است و در این راه از هیچ تلاشی کوتاهی نکرد.

وی ضمن گرامیداشت یاد شهدای عزیز همراه حاج قاسم عزیز از جمله شهید ابومهدی المهندس افزود: رهایی جهان از دست داعش مرهون مجاهدت شهید سلیمانی و شهدای جبهه مقاومت دانست و به همین دلیل است که شهید سلیمانی یک شخصیت جهانی و قابل احترام برای همه آزادی خواهان در سراسر جهان است.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار