کد خبر: ۷۹۷۸۰
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۰
سمنان- استاندار سمنان با بیان اینکه اومیکرون در استان مشاهده نشده است، گفت: این به معنای رها کردن پروتکل‌ها نیست بلکه باید تمام مسائل بهداشتی رعایت شود.

به گزارش آرانیوز:سید محمدرضا هاشمی  با بیان اینکه با توجه به شیوع سویه اومیکرون باید بیشتر در زمینه واکسیناسیون و مراقبت‌های مرتبط با کرونا شامل استفاده از ماسک و لوازم بهداشتی دقت نظر داشت، تاکید کرد: با توجه به اینکه هنوز شاهد شیوع ویروس و سویه جدید هستیم مردم نسبت به واکسیناسیون اقدام جدی کنند.

وی با بیان اینکه اومیکرون علی رغم گسترش هنوز در استان سمنان به ثبت نرسیده است، گفت: بهترین راه مقابله با کرونا و سویه جدید آن آنطور که پزشکان نیز تاکید دارند، تکمیل روند واکسیناسیون و رعایت فاصله گذاری و استفاده از ماسک است.

استاندار سمنان با بیان اینکه مراکز تجمیعی واکسیناسیون آماده پذیرش مردم هستند، تاکید داشت: ۹۱ درصد از مردم استان دز اول واکسن کرونای خود را دریافت کردند که امیدواریم با اقدامات اقناعی که صورت می‌گیرد، مابقی این افراد هم زودتر واکسن خود را دریافت کنند.

هاشمی با بیان اینکه ۸۶ درصد مردم استان سمنان دز دوم و ۴۵ درصد دز سوم واکسن کرونای خود را دریافت کردند، افزود: مراکز واکسیناسیون تجمیعی خوشبختانه شرایط خوبی دارند و مردم بدون دغدغه با مراجعه به آنها می‌توانند واکسن خود را دریافت کنند.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار