کد خبر: ۷۹۷۷۸
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۷
زنجان-رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: ۹ دی روز دفاع از اسلام و ولایت و نماد بصیرت و هوشمندی و مسئولیت شناسی مردم است.

به گزارش آرانیوز:حجت الاسلام علی ناصر به حماسه ۹ دی اشاره کرد و گفت: در این روز که ایام الله نام گرفت، مردم یک حرکت حماسی ایجاد کردند و تمام توطئه‌ها و محاسبات دشمن را بر ملا کردند.

وی اظهار کرد: فتنه ۸۸ هم بر اثر خودخواهی و هواپرستی برای ابطال انتخابات بود و فتنه‌گران هم شعار طرفداری از قانون می‌دادند، ولی بر خلاف قانون حرکت می‌کردند و به اصل ولایت فقیه و مقدسات و امام حسین توهین می‌کردند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: دشمن از اول انقلاب برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی با جنگ سخت و نرم وارد عرصه شده ولی با رهبری‌های مقام معظم رهبری و هوشیاری مردم دشمنان همیشه ناکام ماندند و دشمنان بدانند که هرگز نمی‌توانند به این کشور ضربه بزنند.

ناصر تاکید کرد: در سال ۸۸ دشمنان به آرزوی خود نرسیدند و سران فتنه که می‌خواستند نظام جمهوری اسلامی را ساقط کنند ناکام ماندند.

وی با بیان اینکه باید در زمان فتنه به دنبال شاخص و الگو باشیم، تاکید کرد: در زمان فتنه باید از کسی تبعیت شود که پرچم بصیرت آفرینی دارد و در فتنه ۸۸ ولایت فقیه شاخص و بصیرت آفرین بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه حماسه ۹ دی پیروزی بزرگ ملت ایران در برابر فتنه‌گران داخلی و خارجی بود، ابراز کرد: این روز نماد پیوند عمیق امت با ولایت فقیه و انقلاب اسلامی بود و این روز برای همیشه ماندگار خواهد بود.

ناصر ۹ دی را روز دفاع از اسلام و ولایت اعلام کرد و گفت: این روز نماد بصیرت و هوشمندی و مسئولیت شناسی مردم بود.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار