کد خبر: ۷۹۷۱۶
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۲
اردستان-مسئول تعلیم و تربیت سپاه صاحب الزمان اصفهان گفت:حاج قاسم سلیمانی با رسالت روشن کردن اذهان مردم به سپاه قدس رفت و تنها ژنرال ارشدی بود که خود شخصا در مناطق جنگی حضور داشت.

به گزارش آرانیوز:حجت السلام محسن مظاهری صبح چهارشنبه در مراسم بزرگداشت شهادت سردار سلیمانی در دبیرستان امام خمینی (ره) اردستان اظهار داشت: خداوند در قرآن کریم ولایت را مختص ذات اقدس خودش می‌داند و بدین ترتیب هیچکس دیگری در عالم ولایت مستقل ندارد.

وی با بیان اینکه قدرت مطلق از آن خداست، افزود: عده این امر را پذیرفته و ایمان آورده‌اند اما در مقابل عده‌ای زیر بار نمی‌روند و در مقابل ولایت، اطاعت گذاری ندارند که این افراد طاغوت نام دارند.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه صاحب‌الزمان اصفهان خاطرنشان کرد: در سال ۵۹ عملیات‌های آمریکایی علیه ایران ناکام ماندند و سپس جلسه‌ای در جده عربستان تشکیل شد و در آن درباره چگونگی نابودی انقلاب اسلامی بحث کردند و گفتند اگر انقلاب بماند ما به چالش کشیده خواهیم شد و بدین ترتیب به ایران حمله کردند.

حجت السلام مظاهری تصریح کرد: ایران در آن زمان امکانات مستقلی نداشت و اگر می‌خواست هواپیمایی را به حرکت در آورد باید یک مستشار نظامی خارجی این کار را انجام می‌داد.

وی با اشاره به قدرت شجاعت و ایمان رزمنده‌های ایرانی، تاکید کرد: در آن دوران کار به جایی رسیده بود که گاهی یک رزمنده به تنهایی تانک‌های گردان عراقی را زمین‌گیر می‌کرد.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه صاحب‌الزمان (عج) اصفهان گفت: اگر ما در مقابل طاغوت سر خم کنیم ظهور حضرت را نخواهیم دید اما اگر در مقابل طاغوت بایستیم و مقاومت کنیم زمینه را برای ظهور حضرت مهدی (عج) راهم کرده‌ایم.

حجت السلام مظاهری خاطرنشان کرد: حاج قاسم سلیمانی با رسالت روشن کردن اذهان مردم و اجرای ماهیت‌های انگیزه‌ای شیعه برای مردم به سپاه قدس رفت.

وی تصریح کرد: جریانی به نام داعش شکل گرفت که علیه شیعه مبارزه کند، از سوریه به عراق رسید و با حماقت و کم‌کاری‌های دولت سابق و وزارت خارجه‌اش تا مرز ایران پیش آمد اما حاج قاسم جبهه مقاومت را شکل داد و به مقابله پرداخت.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه صاحب‌الزمان (عج) اصفهان خاطرنشان کرد: آنان می‌گفتند تنها ژنرال ارشدی که در دنیا در خط مقدم نبرد حضور داشت و خود مناطق جنگی‌ها را شناسایی می‌کرد، حاج قاسم سلیمانی بود.

اگر حاج قسم نبود، داعش نمی‌توانست کسی را کنترل کند

وی یادآور شد: به گفته فرمانده نظامی ناتو اگر حاج قاسم نبود داعش را کسی نمی‌توانست کنترل کند.

مظاهری تاکید کرد: همه اینها به خاطر وجود یک جریان طاغوت و آمریکای جنایت‌کار است که می‌خواهد جهان توحیدی و اسلامی وجود نداشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: بعد از شهادت شهید حججی حاج قاسم وعده پایان داعش را دادند و سپس در یک عملیاتی با حضور حاج قاسم و ابومهدی المهندس نیروی‌های داعش تا پشت کاظمین عراق به عقب رانده شدند.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه صاحب‌الزمان (عج) اصفهان گفت: اکنون کشور به استقلال رسیده است و دشمن سعی دارد از درون و از طریق اقتصادی ضربه بزند و در نهایت از این طریق اسلام و انقلاب را نابود کند.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار