کد خبر: ۷۹۷۱۱
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۴
ارومیه- فرمانده قرارگاه حمزه سید الشهدا(ع) گفت: سردار شهید سلیمانی یک فرهنگ است که باید در سرلوحه کارهای کشور قرار گیرد.

به گزارش آرانیوز:سردار محمدتقی اوصانلو پیش از ظهر چهارشنبه در همایش بزرگداشت سردار سلیمانی در ارومیه با اشاره به جایگاه والای شهید سلیمانی افزود: ما در هر کاری می‌توانیم فرهنگ شهید سلیمانی را سرلوحه کار خود قرار دهیم زیرا این شهید والامقام یک فرهنگ بود و این فرهنگ باید در جای جای کشور ما جاری و ساری باشد.

تواضع و فروتنی از ویژگی‌های بارز سردار سلیمانی بود

وی افزود: ۹ دی، روز بصیرت و یوم الله است که مردم به صورت خودجوش و به لطف خداوند متعال به صحنه آمدند و مشت محکمی بر دهان یاوه گویان زدند.

سرداراوصانلو اظهار داشت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی برای مقابله با ایران اسلامی مدت‌ها نقشه کشیده بودند که با حضور پرشور مردم، همه آنها نقش برآب شد.

وی ادامه داد: مردم ایران اسلامی همیشه در صحنه‌های حساس پای کار بوده اند و در ۹ دی بار دبگر اتحاد خود را به رخ جهانیان کشیدند.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) افزود: باید ما نیز همانند شهید سلیمانی، میدانی و عملیاتی در خدمت مردم باشیم.

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی نیز در این مراسم گفت: باید با روحیه جهادی همچون شهید سلیمانی خدمت صادقانه و بدون منت داشته و ادامه دهنده راه شهید سلیمانی باشیم.

ناصر عتباتی افزود: بدون شک حاج قاسم نماد مقاومت جهان اسلام و ایثار، فداکاری و اقتدار کشورهای اسلامی است که باید یاد و خاطره ایشان گرامی داشته شود.

مدیحه سرایی در وصف شهادت سردار سلیمانی و اهتزاز پرچم شهادت حضرت فاطمه (س) در محوطه دادگستری از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار