کد خبر: ۷۹۶۸۸
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۴
یزد- معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استاندار یزد از فرمانداران استان یزد خواست تا فعالیت‌های جهادی را اولویت کار خود قرار دهند.

به گزارش آرانیوز:علی‌اکبر عزیزی یکشنبه شب در مراسم تودیع و معارفه فرماندار مهریز با گرامیداشت حماسه ۹ دی‌ماه و فرا رسیدن سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: تاکنون گام‌های بسیار خوبی در مسیر توسعه باغشهر تاریخی مهریز برداشته شده است.

وی عنوان کرد: شهرستان مهریز دارای ظرفیت های فراوانی است که باید بیش از گذشته پیوست‌های فرهنگی و اجتماعی در اجرای تمامی طرح های عمرانی و صنعتی مهریز به استان مورد توجه ویژه قرار گیرد.

عزیزی با اشاره به مهم‌ترین نگرانی مرم شهرستان مهریز بیان کرد: حفظ دین، امنیت، سلامت، فرهنگ، تربیت، آموزش‌وپرورش از اولویت‌ها و دغدغه های مردم این شهرستان است.

وی تأکید کرد: زیرساخت‌های تجاری یا همان عرضه و تقاضا از جمله موارد قابل توجه در توسعه و پیشرفت شهرهاست که باید با برنامه‌ریزی مدون به این حوزه‌ها ورود کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد، خدمت در نظام جمهوری اسلامی را توفیق الهی دانست و عنوان کرد: فرصت خدمت به مردم و نظام مدت زمان زیادی طول نمی‌کشد و مسئولان باید قدردان فرصت به وجود آمده باشند.

عزیزی، شهروندان مهریزی را مردمانی ولایت‌مدار و انقلابی دانست و افزود: هم اکنون فرمانداری در این شهرستان منصوب شده که خود از مدافعان حرم، تابع ولایت و خط‌قرمزش عبور از فرامین رهبری است.

وی، همچنین از سرپرست فرمانداری مهریز درخواست کرد: با ائمه جمعه، اعضای شورای شهر، فرهیختگان و صاحبان صنایع در انجام امور و پیشرفت اهداف باغشهر تاریخی مهریز مشورت و هماهنگ باشد.

عزیزی گفت: اعتماد به جوانان، لحاظ نکردن تمایل حزبی و گروهی، عمل به برنامه‌ها و اهداف نظام، سعه‌صدر، شنیدن حرف‌های مردم، ایجاد خلاقیت و نوآوری در انجام داشتن برنامه‌های تحولی برای شهرستان و ارسال به مرکز استان با کمک همه فرهیختگان، جوانان، خبرگان و دلسوزان نظام جمهوری اسلامی باید در دستور کار ویژه سکان‌دار فرماندار مهریز قرار بگیرد.

مسئولان در راستای آبادانی شهرها گام بردارند

امام‌جمعه مهریز نیز در این مراسم اظهار داشت: خدمت به خلق الله بهترین اعمال در نزد خداوند است چرا که بهترین افراد کسانی هستند که به مردم خدمت می‌کنند.

حجت اسلام عبدالرضا محی‌الدینی افزود: هر مسئولی که در مراسمی مورد تکریم و معارفه قرار می‌گیرد باید بداند که ابتدا باید رضایت خداوند را در نظر بگیرد تا بتواند قدم‌های مثبتی در راستای آبادانی آن شهر و کشور بردارد.

وی ادامه داد: هر خدمتی که در کشور، استان یا شهری از سوی مسئولی انجام شود، ذخیره‌ای برای آخرت آن فرد است که باعث پیشرفت نظام جمهوری اسلامی می‌شود.

در این مراسم از تلاش‌های رضا زارع زاده تقدیر و محمد دهقان بنادکی به عنوان فرماندار مهریز معرفی شد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار