کد خبر: ۷۹۶۴۷
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۳
قزوین-معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین گفت: دستگاه‌های دولتی با توجه به ظرفیت موجود در گروه‌های مردم نها حمایت‌های لازم را از سمن‌ها داشته باشند.

به گزارش آرانیوز:به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین منوچهر حبیبی در جلسه کمیته توسعه مشارکت‌های مردمی و سازمان‌های مردم نهاد که در استانداری قزوین برگزار شد اظهار کرد: سمن‌ها با انگیزه بالایی کار را دنبال می‌کنند و با توجه به بهره وری بیشتر این سازمان‌ها نسبت به دستگاه‌های دولتی، باید از ظرفیت‌های این نهادهای مردمی استفاده شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین با اشاره به اهمیت سمن‌ها و لزوم حمایت از آنها گفت: حسن مهم سمن‌ها این است که در مناطقی فعالیت می‌کنند که آسیب شناسی شده و بی توجهی به آنها آسیب‌های اجتماعی را به دنبال دارد.

وی اذعان کرد: آسیب‌های اجتماعی در سکوت و با سرعت در جامعه حرکت می‌کند و یکی از مهمترین راه‌های مقابله با آن جلوگیری از آسیب‌ها با حمایت و همراهی سمن‌ها است.

حبیبی خاطرنشان کرد: تقویت سمن‌ها در واقع کمک به مدیریت و کاهش آسیب‌های اجتماعی است و با به کار گیری این همکاری‌ها می‌توان آسیب‌های اجتماعی را تا حد قابل توجهی کنترل کرد.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار