کد خبر: ۷۹۶۳۵
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۰
زنجان-مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: ۷۵ عنوان برنامه فرهنگی و هنری به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی در استان برگزار می شود.

به گزارش آرانیوز:محمدربیع احمدخانی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران از برگزاری ۷۵ عنوان برنامه فرهنگی و هنری به مناسبت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در استن زنجان خبر داد و گفت: نمایشگاه‌های مختلف مجازی در این ایام برگزار می‌شود.

وی از برگزاری محافل انس با قرآن و برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری به مناسبت سالگرد شهید سردار سلیمانی خبر داد و اظهار کرد: رویداد ملی تولید محتوای «قهرمان من» در این استان برگزار می‌شود و این رویداد با رویکرد معرفی مکتب حاج قاسم به کودکان و نوجوانان، برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه این رویداد در قالب شبکه اجتماعی (استوری، کانال و صفحه)، کلیپ و نماهنگ، نقاشی، پوستر و اینفوگرافی، پادکست و قصه‌گویی دیجیتال، بازی و نرم‌افزارهای تلفن همراه و انیمیشین، کمیک موشن و موشن‌گرافی برگزار می‌شود، ابراز کرد: این رویداد با موضوعاتی همچون حاج قاسم و احترام به پدر و مادر، سردار دل‌ها، عشق به وطن، حاج قاسم و دفاع از حرم، یاران کوچک حاج قاسم، حاج قاسم و مردمی بودن، سردار دل‌ها و فرزندان شهدا و تبیین وصیت‌نامه شهید سلیمانی برگزار می‌شود.

احمدخانی تاکید کرد: علاقه‌مندان به شرکت در رویداد« قهرمان من» می‌توانند آثار خود را تا دهم دی‌ماه به نشانی www.platzaar.ir ارسال کنند و این رویداد به همت مجامع تخصصی فعالان دیجیتال کودک و نوجوان و ناشران دیجیتال اسلامی و حمایت مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی و با مشارکت معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

وی گفت: برگزاری محفل شب شعر، انتشار پوستر و فراخوان رویدادهای فرهنگی و هنری از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان تصریح کرد: اجرای تئاتر، کارگاه هنرهای تجسمی و طراحی پوستر و نشست‌های فرهنگی و هنری نیز از دیگر این برنامه‌ها است

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار