کد خبر: ۷۹۶۲۸
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۸
مشهد - مراسم تکریم و معارفه فرماندار شهرستان گناباد با حضور سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی برگزار شد.

به گزارش آرانیوز:سید هادی طباطبایی ظهر یک‌شنبه در مراسم تکریم و معارفه فرماندار شهرستان گناباد که در سالن همایش‌های کوثر دانشگاه علوم پزشکی این شهرستان برگزار شد، خدمت به مردم را افتخار دانست و اظهار کرد: دوران جدید خدمت با ریاست جمهوری آیت‌الله رئیسی، فرصتی برای خدمت بی‌منت به مردم شریف ایران است.

وی، عدالت‌خواهی، مردم‌داری، خدمت بی‌منت، سلامت نفس، پاک‌دستی و باور به درون را مهم‌ترین شاخص‌های انتخاب فرمانداران عنوان کرد و افزود: هیچ بهانه‌ای برای کم‌کاری پذیرفته نیست و همه باید برای حل مشکلات و پیشرفت کشور، دست به دست هم دهیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی با تاکید بر این‌که برای ساختن جامعه، نیاز به خودساختگی درونی داریم، گفت: اگر خودساخته نباشیم، نمی‌توانیم جامعه را بسازیم و از این‌رو باید با خودساختگی درونی و حاکم شدن مصداق‌های اخلاقی در خود، به سمت ایجاد جامعه، نظام، دولت و در نهایت تمدن اسلامی حرکت کنیم.

وی با اشاره به آیات و روایات، از جهاد با نفس به‌عنوان بزرگ‌ترین جهاد یاد کرد و ادامه داد: باید اخلاق مدیران جامعه اسلامی الگو باشد.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم از زحمات ۳۷ ماهه حامد قربانی در مسئولیت فرمانداری گناباد، قدردانی و با اعطای حکم استاندار خراسان رضوی، رضا نصیری به‌عنوان فرماندار گناباد معرفی شد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار