کد خبر: ۷۹۶۲۷
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۷
مشهد ـ معاون خدمات زائران حرم مطهر رضوی گفت: افراد بالای ۱۸ سال که ۳ ماه از زمان تزریق دُز دوم واکسن آنان گذشته باشد می‌توانند در مرکز واکسیناسیون حرم رضوی دُز سوم را دریافت کنند.

به گزارش آرانیوز:امین بهنام با بیان این‌که تزریق دُز سوم واکسن کرونا در مرکز واکسیناسیون حرم مطهر رضوی انجام می‌شود، اظهار کرد: همه افراد بالای ۱۸ سال که حداقل ۳ ماه از زمان تزریق دُز دوم آنان گذشته باشد، می‌توانند برای تزریق دُز سوم واکسن کرونا همه‌روزه از ساعت ۹ تا ۲۱ به مرکز واکسیناسیون این آستان مقدس در رواق «دارالمرحمه» مراجعه کنند.

وی ادامه داد: با توجه به سرعت انتشار و همه‌گیری بسیار قابل‌توجه سویه جدید ویروس کرونا در مقایسه با موارد قبلی و نیز تأکید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور مبنی بر اهتمام جدی در رعایت بیش‌ازپیش دستورالعمل‌های بهداشتی به‌منظور جلوگیری از پیک بعدی، آستان قدس رضوی تمهیدات خاصی را برای اطلاع‌رسانی مناسب، پرهیز از عادی‌انگاری و همچنین جدیت تمام در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در این آستان ملکوتی اتخاذ کرده است.

معاون خدمات زائران حرم مطهر رضوی گفت: شست‌وشو و ضدعفونی مستمر سطوحِ در معرض تماس زائران و تهیه اقلام بهداشتی، ازجمله محلول ضدعفونی‌کننده دست و مایع صابون به‌میزان لازم، از دیگر مواردی است که مورد توجه قرار دارد.

وی اضافه کرد: دستگاه‌های محلول ضدعفونی دست خودکار چشمی نیز همچنان در مبادی ورودی حرم مطهر در دسترس زائران و مجاوران قرار دارد.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار