کد خبر: ۷۹۶۲۵
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۵
بیرجند- مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌جنوبی گفت: تاکنون ۶۴ کیلومتر از محور میل ۷۸ به ولایت فراه افغانستان تکمیل و زیربار ترافیک رفته است.

به گزارش آرانیوز:وحید داعی درباره وضعیت برخی از پروژه‌های نیمه تمام در خراسان‌جنوبی اظهار کرد: طول محور دیهوک به سمت راور استان کرمان ۲۰۵ کیلومتر و ۸۵ کیلومتر آن در دست اجرا است.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه ۱۲۰ کیلومتر از این محور آسفالت شده است، ادامه‌داد: بهره‌برداری از ۱۰ کیلومتر دیگراین محور مهم استان در دستور کار اداره کل راه و شهرسازی خراسان‌جنوبی برای سال ۱۴۰۰ است.

داعی پیرامون احداث باند دوم محور طبس – دیهوک گفت: طول کل محور ۷۷ کیلومتر است که در حال حاضر تنها سه کیلومتر آن در دست اجرا است.

وی در زمینه باند دوم محور سربیشه – درح – ماهیرود (میل ۷۸) با اشاره به اینکه طول کل این محور ۱۲۴ کیلومتر است، بیان‌کرد: در حال حاضر ۱۰۴ کیلومتر این محور در دست اجرا است که ۱۰ کیلومتر آن درسال گذشته و ۱۰ کیلومتر درهفته گذشته بازگشایی و زیر بارترافیک رفته است.

مدیرکل راه و شهر سازی خراسان‌جنوبی با بیان اینکه تلاش می‌شود درصورت مساعد بودن شرایط آب وهوایی ۱۰ کیلومتر دیگر از این محور تا پایان سال تکمیل و بازگشایی شود، افزود: به واسطه ترانزیتی بودن این جاده بهسازی و ایمن سازی آن برای ما از اهمیت فوق العاده‌ای برخوردار است.

داعی با اشاره به اینکه یکی از خواست‌های رانندگان تراتزیتی بحث محور میل ۷۸ به ولایت فراه افغانستان است، گفت: طول این محور ۱۱۷ کیلومتر در خاک کشور افغانستان است.

وی یادآور شد: ۵۳ کیلومتر از این محور در دست اجرا است و تاکنون ۶۴ کیلومتر آن تکمیل و زیربار ترافیک رفته است.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار