کد خبر: ۷۹۶۲۴
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۴
بیرجند- نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: امنیت یکی از شاخصه‌های برتر و مهم نظام جمهوری اسلامی در دنیای پرآشوب امروز است.

به گزارش آرانیوز:آیت‌الله سید علیرضا عبادی صبح دوشنبه در دیدار با جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه اظهار کرد: اگر اسلام حقیقی جنبه عملی پیدا کند شاهد کاهش مشکلات در جامعه خواهیم بود.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه عمل به برخی از دستورات دینی و بی توجهی به برخی دیگر از تعالیم آن پسندیده نیست، بیان‌کرد: تأکید پیامبر (ص) و علما به عنوان جانشینان پیامبران نیز بر عمل به همه دستورات الهی است.

عبادی گفت: موفقیت‌های در حیطه فعالیت‌های نیروهای مسلح چون اقتداری که در رزمایش اخیر رخ داد، برگرفته از ایمان است و فرزندان این ملت در نیروهای مسلح تا پای جان استقامت و ایستادگی می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه دشمن هم می‌داند نیروهای مسلح ما بر اساس ایمان و اعتقاد دینی و انضباط درونی فعالیت می‌کنند، ادامه‌داد: در دنیای پر آشوب امروز، امنیت یکی از شاخصه‌های برتر و مهم نظام جمهوری اسلامی است که همه ما مردم از آن بهره می‌بریم

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: حضور علماء و روحانیون در جمع نیروهای مسلح فوایدی برای کل نظام دارد.

عبادی با اشاره به اینکه مشکلات به علت نوع رفتار ما رخ می‌دهد، بیان کرد: از نظر نگاه دینی و اعتقادی هیچ مشکلی غیر قابل حل نیست.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار