کد خبر: ۷۹۶۰۳
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۳
اصفهان - جشنواره عکس «طبیعت ناژوان» با هدف ترویج طبیعت گردی در میان مردم، در دو بخش حرفه‌ای و غیرحرفه‌ای آزاد در اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش آرانیوز:ناژوان به عنوان یکی از مناطق زیبا و طبیعی مورد علاقه مردم اصفهان، همواره یکی از تفریحات شهروندان بوده است؛ ناژوان به ویژه در پایان فصل پاییز و اوایل فصل زمستان جاذبه‌های بسیاری دارد.

زیبایی‌های طبیعت پاییزی، حضور مردم و کوچه‌باغ‌های تاریخی و حضور پرندگان و سایر گونه‌ها جزو زیبایی‌ها و جاذبه‌های ناژوان به شمار می‌رود.

دبیر جشنواره عکس طبیعت گردی ناژوان با اشاره به اعلام فراخوان جشنواره عکس طبیعت ناژوان گفت: هدف از برگزاری این جشنواره ایجاد شور و شوق در میان شهروندان است تا از فضایی که از سوی شهرداری اصفهان آماده شده استفاده کنند و همچنین به خاطره‌سازی با تصاویر منطقه ناژوان در فصل پاییز بپردازند.

علیرضا مساح افزود: بعضی زیبایی‌های ناژوان را محدود به فصولی مانند بهار بدانند اما پاییز و زمستان نیز از جمله زمان‌های خاص و زیبای ناژوان است که می‌توان از این محیط استفاده‌های زیادی برد که ثبت عکس یکی از آنها است.

وی ادامه داد: این تصاویر می‌تواند در آینده برای معرفی شهر اصفهان و منطقه ناژوان مورد استفاده قرار گیرد. همچنین با برگزاری این جشنواره می‌توانیم گردشگری در حوزه طبیعت‌گردی را در محدوده شهر اصفهان ترویج دهیم و مردم را به بهانه عکاسی به حضور در این منطقه ترغیب کنیم.

دبیر جشنواره عکس طبیعت گردی ناژوان خاطرنشان کرد: هشت دی ماه آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره عکس طبیعت ناژوان بوده و نتایج این جشنواره و برگزیدگان آن ۱۲ دی ماه اعلام می‌شود.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار