کد خبر: ۷۹۶۰۱
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۸
ارومیه - سرمربی تیم فوتسال دسته یکی اروم آلیاژ ارومیه گفت: برای بازی فردا مقابل نماینده اصفهان پول خریدپیراهن نداریم و تیم بزرگسالان برای حضور در این دیدار پیراهن تیم جوانان را خواهد پوشید.

به گزارش آرانیوز:مرتضی نجف نژاد ظهر دوشنبه در گفت و گو با رسانه‌ها با اشاره به مشکلات فراوان تیم فوتسال اروم آلیاژ برای حضور در رقابت‌های لیگ دسته یک ایران گفت: برای اولین بار در تاریخ فوتبال آذربایجان غربی یک تیم را از رده‌های پایین به بالاترین سطح ممکن رسانده ایم اما هیچ مسئولی از تیم حمایت نمی‌کند. حمایت پیشکش اصلاً خیلی از مسئولین نمی‌دانند حتی بعد از تیم والیبال شهرداری ارومیه، تیم اروم آلیاژ است در بالاترین سطح یک لیگ ورزشی کشوری حضور دارد.

وی افزود: فردا با نماینده اصفهان در ارومیه بازی داریم اما هنوز تیم یک دست لباس و گرم‌کن ندارد و فردا لباس تیم جوانان مان را برای بازی قرض خواهیم گرفت.

نجف نژاد به کم لطفی شورای شهر و شهرداری ارومیه نیز اشاره کرد و گفت: با وجود تحویل دادن ۳ ملی پوش به تیم ملی فوتسال و همچنین چندین لژیونر و افتخارآفرینی در سطح فوتسال ایران، هیچ مسئولی تاکنون یک ریال به ما کمک نکرده است و هم اکنون در بحرانی به سر می بریم که خودمان هم شرم می‌کنیم. شورای شهر قول مساعدت و حمایت از تیم ما را داده بود اما نهایتاً ۳۰ میلیون تومان بودجه برای یک فصل مسابقاتی مصوب کردند که آن هم در کمیته تطبیق مصوبات فرمانداری ارومیه رد شد.

وی به نگاه نامتوازن شورا و مسئولین بین تیم‌های ورزشی اشاره کرد وگفت: اگر قرار است حمایتی صورت گیرد باید همه تیم‌ها از چتر حمایتی مسئولین برخوردار شوند اما متأسفانه فقط تیم والیبال شهرداری و افراد و تیم‌های خاص از نعمت سفره بیت المال بهره مند می‌شوند.

نجف نژاد تصریح کرد: به راحتی می‌توانستیم با فروش امتیاز تیم اروم آلیاژ به مبلغ ۴ میلیارد ریال قید تیم‌داری را زده و چوب حراج بر آبروی ورزش این شهر بزنیم اما یک قضیه من را منصرف کرد و آن هم مسئولیتمان در قبال بازیکنان جوانی است که از مناطق پایین شهر در تیم حضور دارند چون در قبال آنها احساس مسئولیت می‌کنیم و باید آنها را به آرزوهایشان برسانیم.

سرمربی تیم اروم آلیاژ در پایان تصریح کرد: این تیم فوتسال آبروی استان است و امیدوارم عزم جدی از سوی مسئولین استان برای حل مشکل این تیم وجود داشته باشد تا بتوانیم از حیثیت ورزش استان دفاع کنیم درغیر این صورت اوضاع و آینده فوتسال این شهر و استان را روشن نمی بینم.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار