کد خبر: ۷۹۵۴۰
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۲
قزوین - امام جمعه قزوین گفت: ۹ دی سالروز موفقیت ملتی است که در مکتب عاشورا مبارزه با فتنه را آموخته بودند و با حضور در میدان دفاع از انقلاب به فتنه دشمنان نظام علیه ملت پایان دادند.

به گزارش آرانیوز:آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر قزوین که در مسجدالنبی (ص) قزوین برگزار شد با اشاره به فرارسیدن سالروز ولادت حضرت عیسی اظهار کرد بدون قرآن هرگز نمی‌توان شخصیت حقیقی حضرت عیسی را شناخت.

وی با بیان اینکه پیروان واقعی حضرت عیسی مسیح باید نگاه قرآ به حضرت مسیح، حضرت مردم و کتاب مقدس انجیل را مطالعه کنند، افزود: قران با تمجید از حضرت عیسی شاخصه‌های پیروان واقعی او را نیز تبیین کرده است.

امام جمعه قزوین با استناد به آیه سوره مائده بدترین دشمنان پیروان حضرت مسیح را مشرکان و یهودیان دانسته و عنوان کرد: بین اسلام و مسیحیت پیوند و نزدیکی وجود دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری رزمایش پیامبر اعظم (ص) این پیام را دارای پیامی واضح و روشن برای آمریکا و صهیونیست‌ها دانسته و عنوان کرد: بدون شک ماجراجویان در برابر ملت ایران بازنده بزرگ خواهند بود.

آیت الله عابدینی عنوان کرد: صهیونیست‌ها نیز خود به این درک رسیده‌اند که تقابل با ایران اسلامی تاوان سختی برای انها خواهد داشت تا جایی که اعتراف می‌کنند در جنگ با ایران بیش از ۳ هزار موشک بر سر آنها خواهد بارید.

وی با اشاره به رشادت‌های سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی عزت امروز جبهه مقاومت را نتیجه تلاش‌های امثال حاج قاسم و شهید تهرانی مقدم‌ها دانسته و عنوان کرد: حال وظیفه ما است که دین خود را نسبت به آنها ادا کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با اشاره به فرارسیدن سالروز هفت دی و حماسه تاریخی مردم قزوین در برابر رژیم شاهنشاهی تصریح کرد: هفت دی برش کوچکی از تلاش‌های مردم قزوین در برابر نظام شاهنشاهی و در مسیر انقلاب بود.

وی ادامه داد: نهم دی نیز روز مبارزه و شکست فتنه است اما به معنای پایان فتنه نیست و فتنه گران هرگز آرام نخواهند نشست.

آیت الله عابدینی با بیان اینکه فتنه و فتنه گران همیشه حضور داشته‌اند تصریح کرد: وحدت و حضور در صحنه مردم همواره باعث ترس و شکست فتنه گران خواهد شد.

امام جمعه قزوین گفت: ۹ دی سالروز موفقیت ملتی است که در مکتب عاشورا مبارزه با فتنه را آموخته بودند و با حضور در میدان دفاع از انقلاب به فتنه دشمنان نظام بر علیه ملت پایان دادند.

وی بیان کرد: ۹ دی روز بصیرت ملی و همراهی ملت با امام خود بود و این حضور و بصیرت مردم، این روز را به روز میثاق ملت با ولایت تبدیل کرد.

نماینده ولی فقیه در پایان با بیان اینکه نقش حضرت مصباح در میدان مبارزه با فتنه در زمان حیات مبارکشان بی بدیل بوده است، تاکید کرد: آیت الله مصباح را باید علمدار بصیرت و پیشکسوت مبارزه با فتنه نام برد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار