کد خبر: ۷۹۵۳۲
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۷
شاهرود- فرمانده سپاه ناحیه شاهرود با بیان اینکه ۲۳۰ ویژه برنامه طی دهه بصیرت در شهرستان برگزار می‌شود، گفت: حماسه ۹دی و دومین سالگرد شهید سلیمانی، محور این برنامه‌ها است.

به گزارش آرانیوز:سرهنگ محمد خوشقدم صبح شنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی کانون بسیج شاهرود با بیان اینکه در این شهرستان ۲۳۰ برنامه محوری در هفته بصیرت برگزار می‌شود، ابراز کرد: این برنامه‌ها دارای دو محور عمده و اصلی شامل ۹ دی و همچنین دومین سالروز شهادت سردار سلیمانی است.

وی از برگزاری رزمایش مواسات و کمک مومنانه طی دهه بصیرت در شاهرود به همت بسیجیان خبر داد و افزود: ۳۵ برنامه شاخص برای این روزها در نظر گرفته شده که از جمله آنها می‌توان به اعزام گروه‌های جهادی به مناطق کمتر برخوردار شهرستان اشاره کرد که در این برنامه بسیج سازندگی نیز مشارکت دارد.

فرمانده سپاه شاهرود با بیان اینکه برگزاری سلسله نشست‌های مجازی و تولید محتوا در این ایام صورت خواهد گرفت، افزود: برای دهه بصیرت همچنین همایش شهرستانی یادبود دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی در حسینیه مدرسه قلعه با برنامه جانبی دیدار با خانواده‌های شهیدان مدافع حرم شاهرود در روز سیزدهم دیماه ۱۴۰۰ در نظر گرفته شده است.

خوشقدم با بیان اینکه دو همایش شامل علمداران بصیرت، علمدار انقلاب و همچنین چله انقلاب اسلامی در دهه بصیرت در شهرستان شاهرود برگزار می‌شود، گفت: برگزاری مسابقه مکتب حاج قاسم از دیگر برنامه‌های این ایام است.

وی از برگزاری شب خاطره شهدای مدافع حرم به همت بسیج جامعه زنان شهرستان شاهرود نیز خبر داد و ابراز کرد: پویش جهاد تبیین با موضوع ریزش‌ها و رویش‌های انقلاب و یادواره شهدای منطقه ۲۲ بهمن شاهرود از دیگر برنامه‌های این ایام خواهد بود.

فرمانده سپاه شاهرود از اجرای سرود خیابانی با موضوع مکتب حاج قاسم و بصیرت در شهرستان طی دهه بصیرت خبر داد و گفت: یادواره ۳۱۵ شهید منطقه کلاته‌خیج و نواختن زنگ مقاومت در مدارس از دیگر برنامه‌های محوری این ایام است.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار