کد خبر: ۷۹۵۳۱
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۵
سمنان- استاندار سمنان گفت: بیش از ۲۰ میلیارد تومان اعتبار از محل سفر حجت الاسلام رئیسی و هیئت دولت به استان برای پارک موزه دفاع مقدس پیش بینی شده است.

به گزارش آرانیوز:سید محمد رضا هاشمی ظهر شنبه در نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان به میزبانی مجتمع فرهنگی دفاع مقدس استان سمنان بیش از ۲۰ میلیارد تومان اعتبار از محل سفر حجت‌الاسلام رئیسی و هیئت دولت به استان برای پارک موزه دفاع مقدس پیش بینی شده است، تاکید کرد: ضرورت دارد تا دستگاه‌های متولی به این موضوع توجه داشته باشند.

وی افزود: با توجه به اینکه وضعیت مطلوبی در بحث مدیریت بیماری کرونا در کشور و استان حاکم شده، ضرورت دارد تا در برگزاری این برنامه‌ها تدبیر لازم برای حفظ سلامت مردم از طریق رعایت پروتکل‌های بهداشتی اندیشیده شود تا بتوانیم از سلامت جامعه پاسداری کرده و آن را حفظ کنیم.

استاندار سمنان با بیان اینکه حضور در بین خانواده معظم شهدا و سرکشی از این عزیزان به صورت ویژه و جدی در دستور کار و برنامه‌ها قرار داشته باشد، بیان کرد: از وظایف ما است تا در راستای حفظ ارزشهای دفاع مقدس و همچنین نشر و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گام برداریم.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار