کد خبر: ۷۹۵۳۰
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۴
سمنان- استاندار سمنان: گفت: با هدف کاهش بروکراسی و موانع تولید، پاسخ به استعلام‌های مورد نیاز سرمایه گذاری بخش خصوصی در استان باید در کمتر از ۱۵ روز صادر شود.

به گزارش آرانیوز:سید محمد رضا هاشمی ظهر شنبه در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان سمنان به میزبانی سالن جلسات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی با بیان اینکه یکی از مشکلات سرمایه گذاران بروکراسی اداری است، تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی و خدماتی موظف به تسهیل خدمات به سرمایه گذاران هستند.

وی با بیان اینکه با هدف کاهش بروکراسی و موانع تولید، پاسخ به استعلام‌های مورد نیاز سرمایه گذاری بخش خصوصی در استان باید در کمتر از ۱۵ روز صادر شود، افزود: یکی از مسائلی که سرمایه گذاران را دلسرد می‌کند همین مقوله بروکراسی است.

استاندار سمنان با اشاره به ضرورت حمایت از سرمایه گذار بخش خصوصی، تاکید کرد: برخی سرمایه گذاران در حریم شهرهای استان سمنان برای سرمایه گذاری و تحویل زمین و… دارای مشکلاتی هستند که در بازدیدها و دیدارها به این مشکلات اشاره می‌کنند لذا باید تعیین حریم شهری و رفع موانع موجود در مدت یک ماه صورت گیرد تا شاهد رفع این مشکل باشیم.

هاشمی با بیان اینکه دیگر موضوع در خصوص سرمایه گذاری، هدایت سرمایه گذاران به سمت ظرفیت‌های استان سمنان است، تاکید داشت: وجود بیش از ۶۵٠ معدن در استان نشان از ظرفیت‌های این بخش است اما معدن داران گلایه دارند که افزایش نرخ مواد منفجره کاربردی برایشان، مشکلاتی را پدید آورده است لذا باید به این موضوع نیز رسیدگی شود.

وی بر ضرورت همراهی مسئولان با سرمایه گذاران از ابتدا تا انتها شد و گفت: دستگاه‌های اجرایی از لحظه صدور مجوز برای سرمایه‌گذاری‌ها تا کسب نتیجه در کنار سرمایه گذاران باشند.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار