کد خبر: ۷۹۴۳۴
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۳
قزوین - مسئول فضای مجازی و رسانه بسیج دانشجویی استان قزوین از برگزاری پویش دانشجویی بزرگداشت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

به گزارش آرانیوز:به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج دانشجویی استان قزوین، محمود پورعباس با تأکید بر اینکه خون شهدا باعث تنومند شدن شجره طیبه انقلاب شده است، اظهار کرد: به برکت خون شهید سلیمانی، دانشجویان این مرزوبوم با انگیزه‌ای مضاعف در راه اعتلای اسلام و دفاع از قرآن و اهل‌بیت (ع) و سربلندی ایران اسلامی کوشش کرده‌اند و آنچه پیش روی دشمنان این سرزمین است، شکست حتمی خواهد بود.

وی با بیان ضرورت معرفی دقیق از ابعاد مختلف زندگی شخصی و حرفه‌ای و شیوه‌های مدیریت سردار سلیمانی گفت: آرامش و امنیت امروز خود را مدیون شهید سلیمانی هستیم و اگر بخواهیم این امنیت همچنان برقرار باشد باید راه و مکتب ایشان را به خوبی ادامه دهیم و نگذاریم پرچمی که برافراشت روی زمین بماند.

وی افزود: در آستانه دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، پویش مردمی «مالک اشتر» با موضوع آثار و تولیدات چندرسانه‌ای پیرامون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مدافع حرم در قزوین برگزار می‌شود.

پورعباس ضمن تأکید بر دانشجویی بودن این رویداد گفت: به دلیل اینکه این رویداد اساساً یک رویداد دانشجویی است و به صورت انفرادی و جمعی طراحی شده است؛ در این پویش ارسال آثار در هر بخش آزاد است و پس از جمع آوری آثار دانشجویان در زمینه تولیدات چندرسانه‌ای به برترین آثار هدایایی اهدا خواهد شد.

مسئول فضای مجازی و رسانه بسیج دانشجویی استان قزوین افزود: قالب‌های ارسال آثار به این پویش مردمی در بخش مکتوب شامل نشریه، یادداشت و نقاشی، در بخش دیجیتالی شامل موشن گرافی و استاپ موشن، در بخش تصویری شامل مصاحبه، مستند، فیلم کوتاه، کلیپ و نماهنگ، در بخش گرافیک شامل عکس‌نوشته، اینفوگرافی، در بخش پوستر، صوتی شامل پادکست، اجرای سرود و نمایش رادیویی است.

وی در خصوص زمان و نحوه ارسال آثار گفت: زمان ارسال آثار به پویش مردمی مالک اشتر از اول دی ماه لغایت ۲۰ دی ماه سال جاری از طریق آی دی @poyesh_malek در پیام‌رسان های تلگرام، بله و روبیکا اعلام شده و آثار تولیدی، ضمن ارسال به جشنواره، به نام خالق اثر در کانال @qazvinbso منتشر خواهد شد.

علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به دبیرخانه پویش مردمی واقع در قزوین، میدان میرعماد، خیابان رسالت، ساختمان شهیدطهرانی مقدم، مراجعه کرده و یا با شماره‌های ۰۲۸۳۲۱۲۵۵۱۷ تماس بگیرند.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار