کد خبر: ۷۹۴۲۵
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۷
سرخه -سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سرخه گفت: نشست بررسی شعر حافظ به مناسبت ایام آغاز فصل زمستان و یلدا با همراهی اداره کتابخانه‌های عمومی و کانون پرورش فکری شهرستان برگزار شد.

به گزارش آرانیوز:علی فیض  با بیان اینکه محفل ادبی نارگیژ شهرستان سرخه به مناسبت شب یلدا، شب شعر یلدای شاعرانه را برگزار کرد، تاکید داشت: نشست بررسی شعر حافظ و شعرخوانی با حضور علاقمندان و به میزبانی سالن جلسات فرمانداری سرخه برگزار شد.

وی با بیان اینکه شناخت ویژگی‌های شخصیتی و شعری حافظ همراه با شعرخوانی شاعران برجسته استان سمنان محور اصلی این جلسه بود، افزود: این نشست ادبی با مشارکت اداره کتابخانه های عمومی سرخه، ارشاد اسلامی و کانون پرورش فکری برگزار شد.

سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی سرخه به بررسی ویژگی‌های شخصیتی و شعری حافظ نیز اشاره کرد و تاکید داشت: استفاده از اساتید دانشگاه و کارشناسان خبره در زمینه شعرشناسی حافظ و همچنین نکاتی که سبب می‌شود این شاعر قدر و اهمیت بسیاری در جهان ادبیات فارسی داشته باشد، محور نشست بود.

فیض با بیان اینکه این مراسم با تقدیر از سال‌ها مجاهدت علمی و پژوهشی محمد جواد زینلی ادامه یافت، ابراز کرد: شعر خوانی و غزل سرایی همچنین بررسی غزل‌ها برای آشنایی بیشتر نسل جوان از جمله دیگر بخش‌های این نشست بود.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار