کد خبر: ۷۹۴۲۰
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۸
زنجان-معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، گفت: هدف از سفر به زنجان پیگیری مشکل خصوصی‌سازی یکی از شرکت‌ها است و مشکلات خصوصی‌سازی نادرست پیگیری می‌شود.

به گزارش آرانیوز:سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی ظهر پنجشنبه در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان به اهداف سفر خود اشاره کرد و گفت: یکی از این اهداف، پیگیری مشکلات خصوصی‌سازی یک شرکت در زنجان است که رئیس‌جمهور تاکید بر حل این مشکل داشت.

وی با اشاره به اینکه زنجان جزو استان‌هایی است که خاطرات خوبی از آن به یادگار دارد، اظهار کرد: زنجان یکی از شهرهایی است که تاثیر زیادی در چهره معنوی کشور دارد، به همین خاطر معتقدیم زنجان از دیرباز ظرفیت پرورش استعدادهای ناب را در این سرزمین اسلامی داشته است.

معاون رئیس‌جمهور با یادآوری اینکه مشکلی که امروز در خصوص نحوه خصوصی‌سازی یک شرکت در زنجان مطرح است، جزو مواردی است که در گذشته از طریق قضایی پیگیری‌هایی در این زمینه انجام شده است، خاطرنشان کرد: امیدواریم در سفر امروز به زنجان این مشکل نیز مرتفع شود.

قاضی‌زاده هاشمی با بیان اینکه در این خصوص سازمان اقتصادی کوثر به عنوان زیرمجموعه جهاد وارد عرصه شده است، ادامه داد: مهم‌ترین موضوع در این خصوص، این است که اجازه ندهیم داشته فرزندان شهدا از بین برود.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار