کد خبر: ۷۹۳۷۴
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۷
اصفهان-مشاور استاندار و سرپرست روابط عمومی و اموربین الملل استانداری اصفهان ضمن تکذیب شایعه بازگشایی زاینده رود در بهمن ماه، گفت:هنوز هیچ تصمیمی برای زمان بازگشایی زاینده رود گرفته نشده است.

به گزارش آرانیوز:به نقل از روابط عمومی استانداری اصفهان، احمدرضا ضیایی با بیان اینکه جلسات کارگروه سازگاری با کم‌آبی به صورت منظم با حضور مسئولان ذی‌ربط و نمایندگان صنف کشاورزان در حال برگزار شدن است، اظهار داشت: تاکنون هیچ تصمیمی در خصوص زمان بازگشایی زاینده‌رود گرفته نشده و شایعات منتشر شده در این زمینه از اساس ناصواب و کذب است.

وی با اشاره به مصوبات جلسه کارگروه سازگاری با کم‌آبی افزود: طبق مصوبه آخرین جلسه این کارگروه، مقرر شد، ۲۶۵ میلیارد تومان از محل پرداخت خسارت حقابه‌داران توسط صنایع اصفهان پرداخت شود که با عنایت به گزارش‌های واصله بخش عمده‌ای پرداخت و مابقی نیز در اسرع وقت پرداخت می‌شود. همچنین سازمان جهاد کشاورزی استان نیز در حال بررسی پرداخت خسارت به کشاورزان غرب استان است.

مشاور استاندار و سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، با بیان اینکه جلسات کارگروه سازگاری با کم‌آبی با حضور مسئولان ذی‌ربط و نمایندگان صنف کشاورزان مطابق با برنامه، در حال برگزاری و پیگیری است، خاطرنشان کرد: تصمیمات مربوط به بازگشایی زاینده‌رود در این کارگروه بر اساس آخرین اطلاعات احصا شده از وضعیت بارش‌ها و رعایت شاخص میانگین مصرف آب شرب و … با درنظر گرفتن خط قرمزهای جاری، محقق و سپس در خصوص زمان و جزئیات رهاسازی آب در رودخانه تصمیمات لازم اتخاذ می‌شود.

ضیایی، بار دیگر با تکذیب شایعات در خصوص اعلام زمان بازگشایی آب در بهمن ماه سال جاری تاکید کرد: تاکنون هیچ‌گونه تصمیمی برای بازگشایی زاینده‌رود، اتخاذ نشده است.

به گزارش خبرنگار مهر، امروز خبری در خصوص بازگشایی زاینده رود در بهمن ماه به نقل از معاون عمرانی استانداری اصفهان در یکی از رسانه‌ها منتشر شده بود.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار