کد خبر: ۷۹۱۱۲
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۷
قم- استاندار قم در پنجمین جمعه کاری خود با حضور میدانی در بخش قاهان از توابع شهرستان جعفرآباد در حسینیه اصلی این بخش پای حرف مردم این منطقه نشست.

به گزارش آرانیوز:سید محمد تقی شاهچراغی پیش از ظهر امروز در پنجمین جمعه کاری خود با حضور میدانی در بخش قاهان از توابع شهرستان جعفرآباد با حضور در حسینیه اصلی این بخش پای حرف مردم این منطقه نشست.

استاندار قم در جمع مدیران بخش و شوراهای روستاهای قاهان با توجه به مشکلات کم آبی منطقه اظهار داشت: در توسعه منطقه باید ظرفیت منابع آبی منطقه مورد توجه قرار گیرد تا که توسعه‌ای متوازن را در قاهان شاهد باشیم. اصلاح شبکه‌های قدیمی، اصلاح الگوی مصرف و مدیریت منابع آب موجود را از مهمترین راه حل های مشکلات کم آبی می‌باشد.

حضور سرزده استاندار قم در روستاهای بخش قاهان

وی در ادامه بیان نمود: تخصیص آب به روستاهای منطقه بر اساس آمار جدید و به روز شده ساکنین صورت گیرد و جمعیت ساکن باید مبنای توسعه قرار گیرد. اعطای تسهیلات اشتغال نیز اگر بر اساس ظرفیت‌های بومی منطقه باشد موجب پیشرفت و آبادانی روستاییان می‌گردد.

شهید علی بختیاری

شاهچراغی در بازدید سرزده ای از روستای مهرزمین در میدان اصلی این روستا با مردم دیدار و گفتگو کرد. بازدید از خانواده معظم «شهید علی بختیاری» در روستای چاهک از دیگر برنامه‌های این سفر بود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار