کد خبر: ۷۹۱۱۰
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۴
قزوین – استاندار قزوین گفت: توجه به موقعیت استان قزوین در کشور در سال آینده برای تقویت و بهبود شبکه حمل و نقل در استان قزوین و همچنین نوسازی ناوگان این استان تلاش‌های زیادی صورت خواهد گرفت.

به گزارش آرانیوز:محمدمهدی اعلایی ظهر جمعه در جمع اصحاب رسانه توسعه شبکه حمل و نقل را یکی از اصلی‌ترین اولویت‌های دولت سیزدهم دانسته و اظهار کرد: روان سازی و توسعه شبکه حمل و نقل در استان قزوین در دستور کار مدیران استانی قرار دارد.

وی افزود: استان قزوین در سال‌های اخیر در حوزه توسعه حمل و نقل با کمبود روبرو بوده اما تلاش خواهیم کرد تا با برنامه‌ریزی در سال‌های پیش رو بخشی از این کم و کاستی‌ها را مرتفع کنیم.

استاندار قزوین از تشکیل صندوقی از محل اعتبارات فروش اموال مازاد دولتی در سال آینده خبر داد و عنوان کرد: از محل این صندوق در سال آینده و اعتبارات صندوق توسعه استانی کارهای خوبی در سال آینده در استان صورت خواهد گرفت.

وی تاکید کرد: با توجه به موقعیت استان قزوین در کشور در سال آینده برای تقویت و بهبود شبکه حمل و نقل در استان قزوین و همچنین نوسازی ناوگان این استان تلاش‌های زیادی صورت خواهد گرفت.

اعلایی که در حاشیه افتتاح پروژه نسیم شمال سخن می‌گفت، این پروژه را یکی از کلیدی ترین پروژه‌های استان دانسته و عنوان کرد: تکمیل این پروژه در دور جدید شهرداری و شورای شهر سرعت گرفته و امروز به بهره برداری رسید.

وی در پایان با بیان اینکه کمربندی نسیم شمال نقش مهمی در روان سازی ترافیک دارد، یادآور شد: امیدواریم در آینده نیز شاهد اینگونه رفتارهای جهادی و تحول گرایانه در عرصه خدمت به مردم باشیم.

نظرشما
پربازدیدها