کد خبر: ۷۹۱۰۹
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۳
قزوین –نماینده مردم قزوین توجه به نیازهای مردم در مناطق محروم شهر را یک اصل دانست و عنوان کرد: رفع نیازهای ساده اما مهم مردم در مناطقی همچون خیابان اصفهان و امامزاده حسین (ع) جدی گرفته شود.

به گزارش آرانیوز:فاطمه محمدبیگی در آئین افتتاح و بهره برداری پروژه نسیم شمال که ظهر جمعه برگزار شد توسعه حمل و نقل را زمینه ساز توسعه و پیشرفت اقتصادی استان قزوین دانست.

وی با بیان اینکه رانندگان ناوگان عمومی در قزوین نقش مهمی در سرپا نگه داشتن قزوین به عنوان کریدور شمال به جنوب و شرق به غرب کشور دارند، بیان کرد: جابجایی روزانه ۴۰۰ هزار نفر در قزوین توسط حمل و نقل عمومی نشان از جایگاه بالای این شبکه است.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک تصریح کرد: ناوگان عمومی در قزوین همواره نقش کشوری ایفا کرده که نمونه آن را می‌توان در خدمات رسانی به زوار امام حسین (ع) در سفر اربعین مشاهده کرد.

وی قزوین را از استان‌های پیش رو در کمک رسانی به بحران در سطح کشور دانسته و عنوان کرد: استان قزوین یکی از ۲ استان کشور است که مرکز بازسازی اتوبوس‌های درون شهری را داشته و به غرب کشور خدمات ارائه می‌دهد.

محمدبیگی با اشاره به تکمیل و بهره برداری پروژه کمربندی شرقی و غربی نسیم شمال، آن را یک نیاز عمومی و تکمیل پروژه را یک مطالبه مردمی دانست و عنوان کرد: این امید وجود دارد که با روی کار آمدن شورای شهر انقلابی و مردمی و پر تلاش باز هم شاهد پاسخگویی به مطالبات مردم باشیم.

وی توجه به نیازهای مردم در مناطق محروم شهر را یک اصل دانسته و عنوان کرد: رفع نیازهای ساده اما مهم مردم در مناطقی همچون خیابان اصفهان و یا محله پایین امامزاده حسین (ع) نیز باید در دستور کار قرار بگیرد.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی ساخت فضاهای مفرح و نشاط آور در شهر را یک نیاز ضروری دانسته و عنوان کرد: تکمیل ورزشگاه نیمه کاره در جنوب شهر مطالبه مردم این منطقه است.

وی در پایان یادآور شد: استاندار قزوین با تخصیص بودجه عمرانی مناسب برای رفع نیازهای مناطق کمتر توسعه یافته نیز جدیت لازم را داشته باشند.

نظرشما
پربازدیدها