کد خبر: ۷۹۱۰۵
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۷
خرم بید - امام جمعه خرم بید گفت: دولت با عزم تمام به مسائل و مشکلات خودروسازی در کشور پایان دهد.

به گزارش آرانیوز:، حجت الاسلام عادل حاجی پور در خطبه‌های عبادی سیاسی جمعه شهرستان خرم بید اظهار داشت: مردم از گرانی‌ها گلایه مندند و دولت انقلابی باید با عزم تمام به مسائل و مشکلات خودروسازی در کشور پایان دهد.

وی افزود: سالهاست که گفته می‌شود بهای تمام شده خودرو در کشور با وجود ظرفیت‌های بسیار بالا در درون کشور به دلیل ضعف فاجعه‌بار مدیریت بسیار بالا و غیر منصفانه است.

امام جمعه خرم بید تصریح کرد: چرا باید حقوق نجومی مدیران مازاد و بیکار در صنعت خودروسازی با گرانفروشی خودرو از جیب ملت پرداخته شود.

حاجی پور با بیان اینکه مشکلات پیچیده در این صنعت محصول ارتباطات ناسالم است، تاکید کرد: آن چیزی که ام المصائب مشکلات کشور است همین بده بستان های پشت پرده، پارتی بازی‌های وقیحانه و خارج شدن از مسیر رسیدگی‌های قانونی یک پرونده است که نشان دهنده یک بیماری مزمن در برخی از سیستم‌های اداری و اجرایی کشور است.

او ادامه داد: صمیمانه به نیابت از این مردم از رئیس جمهور و از ریاست قوه قضائیه می‌خواهم که این نقاب نفاق و تزویر را از چهره برخی مدیران کنار بزنند و با رؤیت حقایق پشت پرده مسائل را بررسی کنند و از اعتماد عمومی که بزرگترین سرمایه اجتماعی نظام جمهوری اسلامی است با تمام توان صیانت و پاسداری کنند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خرمبید ابراز امیدواری کرد: چقدر امیدبخش است این منطق مستدل و محکم رئیس جمهور انقلابی که گفتند بنده با ظاهرسازی آقایان مبارزه می‌کنم.

خطیب جمعه خرم بید متذکر شد: چیزی که جامعه حقیقتاً از آن رنج می‌برد همین دوگانگی، دروغگوییو نداشتن صداقت در کلام و رفتار هاست.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار