کد خبر: ۷۹۱۰۰
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۷
دامغان- امام‌جمعه دامغان بابیان اینکه انتظار مردم رعایت عدالت در موضوع بهداشت و درمان و رفع نقصان کمبود پزشک است، گفت: مشکلات پرستاران از دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب نیز باید حل شود.

به گزارش آرانیوز:حجت‌الاسلام محمدحسن رستمیان ظهر آدینه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دامغان به میزبانی مصلای امام این شهر ضمن بیان اینکه بخش بزرگی از جامعه مدیون زحمات کاردرمانی است، ابراز داشت: با توجه به کرونا پزشکان و پرستاران با مشکلات بسیاری دست‌وپنجه نرم می‌کنند که از وزارت بهداشت انتظار می‌رود به آن‌ها رسیدگی و اولویت را به حل مشکلات این بخش اختصاص دهد.

وی بابیان اینکه در بسیاری از مناطق کشور کمبود پزشک وجود دارد، افزود: توزیع عادلانه در حوزه بهداشت و درمان و وجود پزشک و پرستار در مناطق دوردست و اختصاص شرایط ویژه برای خدمت آن‌ها از موضوعاتی که می‌بایست نسبت به حل آن‌ها اقدام شود.

امام‌جمعه دامغان بابیان اینکه یکی از دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب نیز حل کمبود پزشک در مناطق محروم و حل مشکلات بهداشت و درمان جامعه است، ابراز داشت: ایشان در دیدار با جمعی از پرستاران به‌درستی عنوان کردند که علیرغم شیرینی و تلخی کار کادر درمان باید عدالت در همه مناطق رعایت و شاهد رفع مشکلات بهداشتی و درمانی باشیم.

رستمیان بابیان اینکه رفع مشکلات حوزه سلامت باید در اولویت وزارت بهداشت قرار گیرد، تصریح کرد: با توجه به اینکه پیشگیری مقدم بر درمان است لذا باید موضوعاتی نظیر سلامت و تغذیه موردتوجه باشد تا هزینه‌های گزاف درمانی افراد و جامعه کاهش یابد.

وی افزود: امروز بهداشت مورد تأکید است با رعایت بسیاری از موارد می‌توان جامعه سالم‌تری داشت لذا انتظار می‌رود برنامه ریزان به این موضوع ورود کرده و دستورالعمل‌های ویژه‌تری را اعمال کنند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار