کد خبر: ۷۹۰۹۱
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۴
مشهد ـ ویژه‌برنامه‌های شب و روز شهادت بانوی دوعالم، حضرت زهرای اطهر (س) در حرم مطهر رضوی اعلام شد.

به گزارش آرانیوز:ویژه برنامه سوگواری شب شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س) جمعه ۲۶ آذر با سخنرانی آیت‌الله صدیقی، امام جمعه موقت تهران، شعرخوانی حمیدرضا برقعی و مرثیه‌سرایی ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت (ع) بعد از نماز مغرب و عشاء در رواق امام خمینی (ره) حرم مطهر رضوی آغاز می‌شود.

ویژه برنامه‌های روز شهادت بزرگ بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) مصادف با شنبه ۲۷ آذر از ساعت ۹:۱۵ در رواق امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد؛ در این مراسم، آیت‌الله محسن کازرونی از ساعت ۱۰:۱۵ به ایراد سخن خواهد پرداخت و در ادامه مداحان به ذکر مصیبت و مرثیه‌خوانی خواهند پرداخت.

در ادامه، زائران و مجاوران پس از اقامه نماز ظهر و عصر به امامت حجت‌االسلام والمسلمین راشد یزدی، زیارت حضرت زهرا (س) را با نوای حاج مرتضی طاهری زمزمه خواهند کرد.

در شام شهادت حضرت زهرای اطهر (س) و از ساعت ۱۷:۱۵ نیز ویژه برنامه‌های متعددی تدارک دیده شده است که سخنرانی، قرائت ادعیه، زیارت نامه و مداحی از جمله آنهاست؛ در این مراسم امیر عارف زیارت امین‌الله را قرائت و آیت‌الله صدیقی با موضوع شخصیت و جایگاه حضرت زهرا (س) سخنرانی خواهد کرد و سپس مهدی میرداماد به ذکر مصیبت می‌پردازد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار