کد خبر: ۷۹۰۸۵
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۵
فردوس - جشنواره شب یلدایی با حضور بانوان توانمند فردوسی و استقبال کم نظیر مردم در محوطه روباز ساختمان شهرداری فردوس در خراسان جنوبی برگزار شد.

به گزارش آرانیوز:شهردار فردوس چهارشنبه شب در مراسم افتتاح این جشنواره گفت: در آستانه شب یلدا ۳۱۰ نفر از بانوان توانمند و هنرمند فردوس و شهرهای همجوار در قالب ۲۸ غرفه محصولات مختلفی از قبیل: صنایع دستی، انواع تولیدات خانگی وشیرینی های محلی، ملزومات یلدایی و خطاطی را برای فروش در معرض دید مردم قرار داده و کودکان نیز در غرفه کودک خلاق می‌توانند خلاقیت خود را در زمینه نقاشی و بازی‌های فکری نشان دهند.

حسین اکبری تصریح کرد: این جشنواره که تا پاسی از شب ادامه دارد بانوانی از شهرهای فردوس، سرایان، آیسک، باغستان، اسلامیه و روستاهای تابعه و همچنین مددجویان بهزیستی، فنی و حرفه‌ای و برخی دانشگاه‌ها مشارکت دارند و شاهد استقبال و خرید کم نظیر مردم هستیم.

وی تاکید کرد: هر فصل اینگونه نمایشگاه‌ها در سطح شهر برگزار خواهیم کرد و نمایشگاه بعدی از ۱۵ تا ۲۰ اسفندماه برگزار و تمام تلاش ما استفاده از ظرفیت نیروها و تجهیزات شهرداری، با کمترین هزینه جهت اجرای این برنامه‌ها است.

اکبری پویا سازی پارک‌های سطح شهر و برگزاری برنامه‌های تفریحی و فرهنگی با هدف ایجاد فضایی شاد برای مردم را ازاولویت های شهرداری برشمرد که با کم شدن کرونا، تنوع برنامه‌ها نیز بیشتر خواهد شد.

اجرای موسیقی سنتی استان خراسان جنوبی، اجرای زنده خواننده هنرمند فردوس محمود سهیلی و پذیرایی مردم با چایی و دمنوش از دیگر برنامه‌های این مراسم بود که در کنار آتشی که شهرداری از محل ضایعات چوبی برپا کرده بود، مردم درکنار خانواده‌هایشان شبی بیاد ماندنی و شاد را تجربه کردند.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار