کد خبر: ۷۹۰۶۵
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۷
ارومیه – رئیس اداره پیش بینی هواشناسی آذربایجان غربی از بارش برف و باران با ورود سامانه بارشی از روز گذشته در استان خبر داد.

به گزارش آرانیوز:مهدی صابری با بیان اینکه بارش باران از اواخر روز گذشته آغاز شده و امروز جمعه بارش‌ها به شکل برف است، افزود: امروز جمعه بارش‌های مطلوبی به ویژه نقاط جنوبی و مرکزی استان را فرامی گیرد که احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن رودخانه‌ها و مسیل‌ها وجود دارد.

وی با بیان اینکه هوای استان تا روز یکشنبه هفته آینده توأم با برف و باران خواهد بود، افزود: از روز شنبه تا یکشنبه هفته آینده این بارندگی‌ها خفیف‌تر شده و از شدت بارش‌ها کاسته می‌شود اما دمای هوای ثابت و بدون تغییر خواهد بود.

رئیس اداره پیش بینی هواشناسی آذربایجان غربی اضافه کرد: همچنین از روز دوشنبه هفته آینده یک سامانه بارشی قوی وارد استان شده و تا چهارشنبه هفته پیش رو نقاط مختلف را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

صابری، با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته افزایش غلظت آلاینده‌های جوی پدیده غالب در استان بود، افزود: در این مدت پلدشت با هفت درجه سانتیگراد زیر صفر سردترین و پیرانشهر با ۱۳ درجه سانتیگراد بالای صفر گرم‌ترین شهر استان بود.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار