کد خبر: ۷۸۹۷۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۵
کرمانشاه- با حضور جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه معاون جدید فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه منصوب شد.

به گزارش آرانیوز:با حضور سردار جمال سلمانی جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه آئین تکریم و معارفه معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه برگزار شد.

در این مراسم با اهدای لوح از تلاش‌های ۷۹ ماهه محمدرضا آمویی که از خرداد سال ۱۳۹۴ به عنوان معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه مشغول خدمت بود قدردانی و محمدرضا یاری به عنوان معاون جدید فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه منصوب شد.

محمدرضا یاری پیشتر به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان‌های ثلاث باباجانی، سرپل ذهاب و اسلام آبادغرب فعالیت داشته که با حکم فرمانده ناجا به عنوان معاون اجتماعی جدید پلیس کرمانشاه معرفی و مشغول به کار شد.

محمدرضا آمویی در مراسم تکریم و معارفه معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس کرمانشاه اظهار کرد: معاونت اجتماعی در کنار سایر پلیس‌های تخصصی در تحقق رویکرد جامعه محوری نقش مهمی دارد و به عنوان یک معاونت بین بخشی و فرابخشی عمل می‌کند.

وی افزود: بنای اقدامات فرهنگی و اجتماعی این معاونت در سال‌های اخیر بر هوشمندانه عمل کردن بوده است چرا که همواره بر این باور بوده‌ایم که کارها باید کیفی و با برنامه‌ریزی صورت بگیرد.

معاون سابق اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: تلاش شده تا اقتدار پلیس را در اجرای مأموریت‌های مختلف، برقراری نظم و امنیت، کشف جرم و … با اقدامات صحیح و همه جانبه به اطلاع عموم برسانیم از این رو با تشکیل یک کانال اطلاع رسانی بخش اعظمی از مأموریت‌ها و تلاش‌های شبانه روزی همکاران پلیس در اختیار جامعه رسانه‌ای قرار گرفت.

آمویی با بیان اینکه پلیس ناظم اجتماعی است، یادآوری کرد: از همین رو تقویت ارتباطات برون سازمانی و مطالبه گری از سازمان‌ها، نهادها و دستگاه‌ها نیز در راستای تولید، حفظ و ارتقا امنیت توسط معاونت اجتماعی دنبال شد و هرچند در این سال‌ها تولیدات پژوهشی و دانشی ما نیز ملاک و مورد استفاده بسیاری از این دستگاه قرار گرفت.

وی با اشاره به ارائه خدمات گسترده مشاوره‌ای به عموم مردم، خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه معتقد بودیم نگاه سنتی به مسائل و موضوعات اجتماعی دیگر راهگشا نیست، به هر موضوع اجتماعی و فرهنگی از زوایای مختلف نگریسته شد و با استفاده از زبان هنر، تولیداتی فاخر و مستنداتی ارزشمند توسط کارکنان معاونت اجتماعی صورت گرفت که هر کدام دستمایه تصمیم سازی و تصمیم‌گیری در استان کرمانشاه قرار گرفت.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار