کد خبر: ۷۸۸۶۴
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۷
زرین دشت - بمناسبت میلاد حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار سپاهیان زرین دشت در مراسمی از مدافعان و پیشگامان عرصه سلامت تجلیل کردند.

به گزارش آرانیوز:مراسم تجلیل از مدافعان سلامت با حضور سرهنگ راحت طلب فرمانده سپاه زرین دشت، حجت الاسلام دروندپور امام جمعه و جمعی دیگر از طلاب و سپاهیان زرین دشت در بیمارستان امام موسی کاظم علیه السلام زرین دشت برگزار شد.

در این مراسم فرمانده سپاه ناحیه زرین دشت ضمن گرامیداشت میلاد حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار گفت: پرستاران با الگو گرفتن از حضرت زینب سلام الله علیه مرهم زخم دردمندان هستند.

سرهنگ سجاد راحت طلب به نقش پرستاران در سلامت جامعه بویژه در دوران کرونا اشاره کرد و یادآور شد: پرستاران با ایثار و از خود گذشتگی در دوران کرونا برای نجات جان بیماران کرونایی، سلامت خود را به خطر انداختند و در خط مقدم این مبارزه قرار داشتند و تعدادی هم جان خود را از دست دادند که این حرکت و ایثارگری پرستاران هرگز فراموش نخواهد شد.

او با بیان اینکه پرستاری از مشاغلی است که با مهر، عطوفت، دانش و مهارت آمیخته شده، اظهار کرد: کسانی که در این شغل فعالیت می‌کنند با عشق خدمت به مردم و نجات جان بیماران سختی‌های آن را تحمل می‌کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، در پایان این مراسم از تعدادی از مدافعان سلامت و کادر درمانی و پرستاری بیمارستان امام موسی کاظم (ع) زرین دشت تجلیل شد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار