کد خبر: ۷۸۷۷۴
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۵
گروه استان‌ها_ احمد امین‌زاده قهرمان رقابت‌های پاراوزنه‌برداری جهان گفت: شغل مناسبی ندارم و به دلیل بیکاری و برای امرارمعاش خانواده مجبور هستم با معلولیتی که دارم از صبح تا عصر روی تراکتور کار کنم.

به گزارش آرانیوز طرقابت‌های پاراوزنه‌برداری قهرمانی جهان در گرجستان با درخشش ورزشکاران ایرانی برگزار شد که در نهایت تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولین کشورمان در بخش مردان به عنوان قهرمانی دست یافت.

تیم ملی کشورمان با کسب 3 طلا و 3 نقره و یک برنز در مجموع در جایگاه دوم قرار گرفت.

 احمد امین‌زاده ورزشکار اهل گتوند استان خوزستان یکی از اعضای تیم ملی در این رقابت‌ها بود که با شکست حریفان خود و مهار وزنه 255 کیلوگرم در دسته 107 کیلوگرم به مدال طلا دست پیدا کرد.

امین‌زاده در سال 2015 نیز موفق شد در مسابقات آسیایی قزاقستان مدال نقره را کسب کند و مدال طلا رقابت‌های قهرمانی کشور را نیز در کارنامه خود دارد، حال او درباره مشکلاتش در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گتوند اظهار داشت: ابتدا از تمام کسانی‌که برای من زحمت کشیدند تا قهرمان جهان شوم خصوصا پدر و مادرم، مربیان و دعای خیر مردم قدردانی و تشکر می‌کنم.

بیشتر بخوانید

وی افزود: شغل مناسبی ندارم و متاهل و دارای یک فرزند دختر هستم و به دلیل بیکاری برای امرار معاش مجبور هستم با معلولیتی که از ناحیه پا دارم از صبح تا عصر روی تراکتور کار کنم و زندگی‌مان را سر و سامان دهم.

قهرمان پاراوزنه‌برداری جهان تصریح کرد: بخاطر همین موضوع بارها باعث شده از ورزش فاصله بگیرم و به‌فکر خداحافظی از آن باشم و خانواده‌ام واقعا در سختی‌ها و مشکلات من را همراهی کردند و مشکلات اقتصادی را تحمل کردند.

امین‌زاده اضافه کرد: از مسئولان درخواست دارم که فکری برای اشتغال بنده داشته باشند تا به یاری خدا دیگر دغدغه کار و فکر مشغولی نداشته باشم و بتوانم برای کشورم افتخارآفرین باشم و پرچم ایران را بالا ببرم.

وی با بیان اینکه در گتوند کمبود امکانات وجود دارد عنوان کرد: در باشگاه رویین تنان گتوند تمرین می‌کنم که کمبود امکانات وجود دارد البته با صحبت‌ها و پیگیری‌هایی که داشتیم مقرر شد از تهران برایم امکانات ارسال کنند.

قهرمان پاراوزنه‌برداری جهان در پایان بیان داشت: برای مسابقات خردادماه 1401 کره‌جنوبی آماده می‌شوم ان‌شاءالله بتوانم با دعای خیر مردم بار دیگر برای کشورم افتخارآفرینی کنم.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار