کد خبر: ۷۸۷۳۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۶
کرمانشاه- مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه از سازش ۵۸۷ زوج متقاضی طلاق در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش آرانیوز:فرحناز محمدی اظهار کرد: در استان کرمانشاه مجموعاً ۹۲ مرکز مشاوره بهزیستی فعال بوده که از این تعداد ۷۶ مرکز در شهرستان کرمانشاه فعالیت می‌کنند.

وی افزود: مراکز مشاوره در زمینه‌های مشکلات خانوادگی، تربیت کودک، مهارت‌های ارتباطی، مشاوره تحصیلی، اعتیاد، اختلالات روانی و مشکلات روحی نظیر اضطراب و افسردگی و وسواس، طلاق، آزمون‌های استعداد مشاوره ارائه می‌دهند.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با اشاره به تعداد پرونده‌های تشکیل در مراکز مشاوره استان، تصریح کرد: در سال گذشته تعداد ۳۳ هزار پرونده در مراکز مشاوره استان کرمانشاه تشکیل شده است.

محمدی با بیان اینکه یکی از اقدامات انجام گرفته در مراکز بهزیستی موضوع مشاوره جلوگیری از طلاق زوجین است، بیان کرد: پنج هزار و ۵۳۰ پرونده طلاق در هشت ماهه ابتدایی طی سال جاری در مراکز مشاوره بهزیستی استان کرمانشاه تشکیل شده است.

وی خاطر نشان کرد: از مجموع تعداد پرونده‌های تشکیل شده در مراکز مشاوره بهزیستی کرمانشاه در زمینه طلاق ۵۸۷ پرونده به سازش ختم شده و باقی پرونده‌ها در حال اجرای صلح و سازش است.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با اشاره به دلایل طلاق در استان کرمانشاه، گفت: کمبود مهارت‌های ارتباطی و عدم مسئولیت پذیری، مشکلات اقتصادی و اعتیاد در رده سنی ۳۰ الی ۴۰ سال از دلایل عمده طلاق در کرمانشاه است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار