کد خبر: ۷۸۷۲۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۲
قزوین – فرماندار تاکستان از ثبت نام بیش از ۵ هزار نفر در طرح ملی مسکن در شهرستان تاکستان خبر داد.

به گزارش آرانیوز:رضا طاهری در اولین جلسه کمیته مسکن شهرستان تاکستان که با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین صبح چهارشنبه در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: تأمین مسکن برای افراد ضعیف جامعه از اولویت‌های کمیته مسکن می‌باشد لذا همه مسئولان باید برای حل مشکلات مسکن احساس مسئولیت نمایند که همکاری و همراهی ادارات متولی را می‌طلبد.

وی با بیان اینکه حدود ۵ هزار و ۳۰۰ نفر در سطح شهرستان برای مسکن ثبت نام کرده‌اند افزود: بررسی و تأمین زمین مورد نیاز برای مسکن در حال انجام است لذا مسئولان باید با توجه به ظرفیت به وجود آمده برای ساماندهی مسائل شهری و همچنین کمک به توسعه شهری اهتمام ویژه داشته باشند.

طاهری عنوان کرد: دستگاه‌های خدمات‌رسان نیز از همین امروز باید برای ارائه آب، برق و گاز، شهرداری‌ها برای صدور پروانه با ۳۰ درصد تخفیف، بنیاد مسکن برای ساخت و همچنین بانک‌ها برای ارائه تسهیلات آمادگی لازم را داشته باشند.

فرماندار تاکستان در پایان یادآور شد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته توسط اداره کل راه و شهرسازی استان حدود ۸ هزار واحد مسکونی در طی چهار سال در شهرستان تاکستان ساخته خواهد شد که پیش بینی شده تا در سال حدود ۲ هزار واحد در سطح شهرستان احداث شود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار